Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor MissF » 07 sep 2011 11:23

Wij hebben het wel gedaan, NdW, maar mijn man heeft het gewoon tijdens de kraamweek gehaald. Voor de eerste kraamverzorgster een pakket met douchespul enzo, omdat ze meteen daarna op vakantie zou gaan, voor de tweede een plantje. Ik had mijn man opdracht gegeven bij de 2e voor een bloemetje, maar hij kwam met een plant thuis, ook best :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 07 sep 2011 12:04

Onze kraamverzorgster wilde graag bonnen van Blokker (voor dr uitzet) dus dat maar gegeven met een bloemetje erbij en foto ;)

Ajl: is Valentijn al genoemd? Ik las nl. in het blad Ouders van Nu de combi: Hugo en Valentijn. Vond dat wel leuk klinken :D

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 sep 2011 12:08

wij hebben de vorige keer een bos bloemen gegeven, ook omdat ik er eigenlijk van te voren niet aan gedacht had om iets in huis te halen. nu was ik eigenlijk van plan om een mandje te vullen met wat lekkere douchespullen en wat soorten koffie en chocolaatjes of zoiets. ben nog niet zover gekomen, dus dat moet nog wel even gebeuren dan. zoiets is namelijk niet echt iets om aan mijn man over te laten :wink: . maar mocht het niet meer lukken, zal het wel weer een bosje bloemen worden, dat is toch altijd leuk?

nou ik ben benieuwd of ze wat gaan doen dan! gaat het slapen al wat beter? het was hier drama vannacht, ook door de harde wind en regen die precies op ons raam stonden, maar heb steeds liggen draaien. nu dochterlief slaapt maar even wat inhalen :wink:

ben net weer bij de vk geweest. bloeddruk nog prima op peil en het hartje bonkt als een stoomtreintje :D . kleintje heeft het blijkbaar nog prima hierbinnen..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 sep 2011 12:09

o een foto, dat is ook een leuk idee ja!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 07 sep 2011 12:20

@vpk dat wilde zij voor in dr plakboek, daar doet ze van elk gezin waar ze gekraamd heeft een foto in!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 sep 2011 12:29

Vervelend dat slechte slapen! Ik heb vanaf de 20 weken erg weinig geslapen maar ik was er gelukkig niet moe bij (zat vaak 's nachts te lezen of achter de pc :D )

Wij hebben onze kraamverzorgster een bos pioenrozen gegeven en een bon van een parfumerie (en een geboortekaartje en foto voor haar plakboek)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 sep 2011 12:45

Zo ik ben weer bij de vk geweest. Moest onverwachts een liggingsecho laten maken, ze dachten dat het was gedraaid in een stuit. Gelukkig niet het geval. Wel grappig om t kindje weer even te zien. Het had z'n voetjes in z'n handen. Zoo leuk. :mrgreen:

Tsja ik denk dat wij een grote bosbloemen geven en misschien iets veen fotoboekje ofzo. Maar goed mijn moeder komt kramen dus ze zal onze kleine wel vaker zien dan de gemiddelde kraamverzorgster.

Afgelopen nacht voor het eerst echt slecht geslapen in de zin van, geen houding weten te vinden om lekker te liggen.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 07 sep 2011 13:04

Guus, Maurits, Pim, Pelle, Teun.

(Namen voor ajl. :))

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 07 sep 2011 13:29

Guus is ook leuk ja! Of Ties of T(h)ijn.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 07 sep 2011 14:58

Wij hebben een doos merci en een boekenbon gegeven. Maar tijdens de kraamweek pas opdracht voor gegeven.

Nou ajl...inspiratie genoeg hier...maar of er wat tussen zit...
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 sep 2011 17:40

Wij hadden een foto en geboortekaartje voor dr plakboek, en een etosbon. Heeft manlief gekocht op de laatste kraamdag ;).

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 sep 2011 18:14

Meiden, allemaal bedankt voor het meedenken! Wij zijn er zeker nog niet uit, maar hebben inmiddels wel een aantal opties en zoeken nog gewoon verder. De opties die wij hebben, zijn door jullie genoemd :mrgreen: Ook onze vorige optie stond erbij.

Over de kraamzorg; wij hebben er eigenlijk helemaal niet aan gedacht om nog iets te geven. Als ik het zo zie, is dat wel een uitzondering.

@ vpk ik hoop inderdaad dat de pijn in de liezen indalingspijn is.Ik hoopte gisteravond dat ik het eruit kon zwemmen, maar dat lukt niet zo. De vorige keer kon de verloskundige nog niet voelen of het ingedaald was, omdat het hoofdje te klein was. Ik moet volgende week weer.

Ndw en vpk...ik wacht in spanning af op nieuws van jullie.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 sep 2011 19:37

hier niks gegeven, alleen een bos bloemen omdat ze jarig was geweest. Maar toen ze later spontaan de maandagmorgen nog extra kwam, een waardebon gehaald.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 sep 2011 19:50

Huh, die kraamverzorgster doet toch gewoon haar werk? Moet je dan een cadeau geven?!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 07 sep 2011 20:11

Nou, ik zou een aardigheidje wel leuk vinden, denk ik. Net zoals je de juf aan het eind van het schooljaar ook een bloemetje of een doos chocola of wat dan ook geeft. Gewoon, als blijk van waardering ofzo.

@ajl: We zijn nu wel nieuwsgierig hoor :)

Terug naar “Archief”