Marnix schreef:De dood van Bin Laden vond ik vanochtend ook een opmerkelijk nieuwtje.
Ik hoop dat het echt waar is wat ze beweren dat ie dood is...
Waarom wordt ie gelijk ''begraven''?
Ben nog beetje sceptisch eerlijk gezegd....
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:De dood van Bin Laden vond ik vanochtend ook een opmerkelijk nieuwtje.
Yael schreef:Ik hoop dat het echt waar is wat ze beweren dat ie dood is...
Waarom wordt ie gelijk ''begraven''?
Ben nog beetje sceptisch eerlijk gezegd....
Je bent niet de enige. Degene die het journaal deed versprak zich en later in een programma van Radio 1 ook iemand. Het ligt ook wat naam betreft erg dicht bij elkaar!Galateia schreef:Ik versprak mij vanmorgen. Ik las het nieuws en riep naar mijn man: "Obama is dood!"
Mortlach schreef:Wat ik tijdens een analyse hoorde op een nieuwszender, is dat dat zeemansgraf wel te verwachten was, je wilt immers geen bedevaartsoord creëren waar radicalen hun martelaar kunnen herdenken...
LeChat schreef:En verder worden er wel kritische vragen gesteld bij de operatie, vanuit het leger is al erkend dat het een operatie om te doden was, van verschillende kanten hoor je nu dat Osama hierdoor geen proces heeft gekregen en dat dat wel had gemoeten. Aan de andere kant: hoe lang duurt zo'n proces niet, hoeveel protesten en aanslagen en bevrijdingspogingen zou je dan krijgen...
Faramir schreef:Refoweg schopt het tot de Geenstijl frontpage:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _voor.html
Toch vreemd dat vrouwen zichzelf in moeten pakken omdat mannen anders niet bij de les blijven.
Riska schreef:Dat stond ook in Trouw vandaag - het verhaal uit de vragenrubriek.
Mijn gedachte is hetzelfde als de jouwe. Natuurlijk is bepaalde kleding uitdagend, maar dat geeft nog geen man/jongen het recht om er wat mee te doen. En zeker hoeven vrouwen zich niet compleet te bedekken. Kom zeg, laat die kerels zichzelf maar eens goed onder handen nemen...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten