Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Daphne schreef:joos schreef:mystery schreef:Laten we ook weer ontopic gaan mensen... ookal is het raadsel erg mysterieus
Nou volgens mij is het helemaal niet zo raadselachtig.. Het is gewoon een nichtje van hen waar ze beiden erg gek op zijn (denk ik).
Als iedereen zulke vragen stelt, zou k ook net gaan doen of t wel waar is, als ik Markie of Daphne was
Jij snapt het!Het is geen nichtje, maar een dochtertje van vrienden van ons. Markie en ik (en onze familie
) hebben ons slap gelachen om al die reacties.
We hebben alleen een foto geplaatst om eens te zien wat voor reacties er kwamen. En ja hoor, men denkt dat wij een kind hebben, terwijl we nergens gezegd hebben, dat het ons kind is.
Hm, het kon natuurlijk ook nog zo zijn dat jullie je schaamden voor jullie wilde avontuurtjes, maar wel het resultaat wilde showen
rosekapje schreef:Jullie ontkenden het vooral niet, volgens mij, er zijn best wel wat insinuaties in die richting geweest. Maar ik moet zeggen ik had jullie wel door en ik was vast niet de enige...
Daphne schreef:Smurffie schreef:Daphne schreef:joos schreef:mystery schreef:Laten we ook weer ontopic gaan mensen... ookal is het raadsel erg mysterieus
Nou volgens mij is het helemaal niet zo raadselachtig.. Het is gewoon een nichtje van hen waar ze beiden erg gek op zijn (denk ik).
Als iedereen zulke vragen stelt, zou k ook net gaan doen of t wel waar is, als ik Markie of Daphne was
Jij snapt het!Het is geen nichtje, maar een dochtertje van vrienden van ons. Markie en ik (en onze familie
We hebben alleen een foto geplaatst om eens te zien wat voor reacties er kwamen. En ja hoor, men denkt dat wij een kind hebben, terwijl we nergens gezegd hebben, dat het ons kind is.
Hm, het kon natuurlijk ook nog zo zijn dat jullie je schaamden voor jullie wilde avontuurtjes, maar wel het resultaat wilde showen
![]()
Had ook nog gekund ja, maar dan waren we vast wel getrouwd geweest...
Smurffie schreef:Daphne schreef:Smurffie schreef:Daphne schreef:joos schreef:mystery schreef:Laten we ook weer ontopic gaan mensen... ookal is het raadsel erg mysterieus
![]()
Had ook nog gekund ja, maar dan waren we vast wel getrouwd geweest...
Noujazeg, dat hóeft niet natuurlijk, vandaar dat schaamtegevoel waar ik op doelde![]()
Anyway, ik geloofde het toch al niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten