even over cb. Ik hoor meteen al onrustzaaien. Maar ik zie het meer anders. ZIj hebben de taak om te signaleren en ga maar door. Als zij het niet doet, krijgt zij onderuit de zak. Ik zou het boekje aanpakken. Eens lezen als ik er zin in had, anders in de kst leggen, wie weet kan je het nog eens gebruiken, fo doorgeven aan iemand anders.
Zelf heb ik neit te maken met dit, juul is altijd klein of nu gemiddeld geweest, marijn altijd te kort en te licht. Tja... Je hebt het niet in de hand, maar moet zeggen dat ik er ook echt wel op let

We kunnen zelf ook neit alles snaaien, we hebben beide geen dubbele lintworm.. dus genitisch gesproken.. kan het zijn dat.....
Zelf zit ik ook wel eens op de stoel als leerkracht.. om toch in hoeverre is dat eent aak... geen idee... We hebben een keer aangegeven naar een moeder toe dat we ons wel eens zorgen maakten om de gezondheid van hun zoon. Nu kan je de discussie aangaan, maar ruim 35 kg op 6 jarige leeftijd voor een normale gemiddelde lengte. Advies gegeven. maar moeder stondb i de directie. Dus, toen maar via de schoolarts laten spelen, waar ze ruim een jaar eerder ook al was geweest.
Ze bedoelen het niet altijd kwaad en boos. SOms is het ook gewoon een advies, of gewoon een zorg.. de angst... stel dat... Immers alles zoomt op dit moment ook in op overgewicht. Tja, marijn it op het onderste lijntje en die krijgt geen boekje mee, hoe kom ik aan.. Dus beetje dubbel wel.
nu we het weer hebben over marijn.. pfffff. nog weer over gegeven. Juul is we weer, ik ben er weer, hij kwakkeld al vanaf 9 december. ene dag wel overgeven, de andere niet, maar wel dagelijks veel diaree. Morgen maar eens naar de dokter bellen. En had ook de hap gebeld, ter geruststelling van.... niet uitdrogen. Even een bevestiging dat ik het wel goed had gezeiwn