Timon wilde toen hij ong.een jaar was niet meer in de box. Ik gebruikte hem toen nog een beetje als speelgoed - opslagplaats, en inmiddels is ie weer volop in gebruik door Sylke.
De kleine smurf hier heeft besloten vandaag alleen op schoot te willen slapen Een goed excuus voor mama om niks in huis te hoeven doen
Hier is de box nog nooit uit de kamer geweest, behalve van een keer verhuizen
Christiaan heeft er nog een tijd in gezeten toen Simon geboren was. Die speelde altijd 's ochtends in de box kon ik het hh doen en 's middags mocht hij er dan uit. Hij was trouwens 19 maanden toen Simon geboren is. en ik denk dat hij er wel tot 22 maanden ingezeten heeft. Simon tot een maand of 20 toen was Arie geboren. en voor die tijd was hij er doordat ik veel in het zh was en hij elders veel over de vloer en daarna heeft hij er niet meer ingezeten.
leuke foto's weer!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)
Matthew zit nog bijna elke dag in de box. hij is nu 19 maanden en vind het heerlijk. sochtends na het ontbijt gaat hij erin voor ongeveer een uur en vermaakt zich dan prima. smiddags na zijn slaapje zit hij ook nog regelmatig in de box of hij loopt lekker rond. ik merk dat als hij het zat begint te worden of moe is dat hij het dan ook heerlijk vind, lekker zijn eigen plekje waarin hij zelf mag/kan doen wat hij wil. lekker om ff tot rust te komen.
over de box.. ik heb hem nog staan en wil dat ook wel even zo houden. Anna Sofie zit er nog iedere dag een paar keer in. Vorige week was ik een week op vakantie bij mijn ouders (manlief in buitenland.. dus ik ging ook maar ff foetsie;-) daar zat ze niet in de box. Madam wilde eerst thuis ook niet meer maar nu gaat het wel. Ik vind het zelf ook wel fijn dat ze af en toe in de box zit. Even niet opletten. Daarbij lijkt het me voor een kind ook goed. Even een kleine, overzichtelijke plek.