Petra777 schreef:Geef je op voor E&R.... schijnt erg goed te helpen
Ik heb mijn vrouw ook op zo'n project leren kennen, maar dan van de CGK uit.

Moderator: Moderafo's
Petra777 schreef:Geef je op voor E&R.... schijnt erg goed te helpen
filia schreef:nette schreef:ik zou je maar niet druk maken,
en anders ga je toch naar meer avonden, of kamp ofzo
Haha, de vraag was meer bedoeld om een nieuwe discussie op gang te brengen dan dat ik me druk maak.Ik ben nog zo'n ouderwets iemand die denkt: het komt spontaan of het komt niet.
mw schreef:Elke kerk heeft wel zn gelegenheden waar veel stelletjes ontstaan.
Maar hoe ouderwets het ook moge zijn, ook ik geloof nog 'heilig' in het spontaan ontstaan van relaties.
mohamed schreef:mw schreef:Elke kerk heeft wel zn gelegenheden waar veel stelletjes ontstaan.
Maar hoe ouderwets het ook moge zijn, ook ik geloof nog 'heilig' in het spontaan ontstaan van relaties.
Liefde laat zich niet dwingen en je kan er alleen op hopen indien je gelooft dat het bestaat.
filia schreef:mohamed schreef:mw schreef:Elke kerk heeft wel zn gelegenheden waar veel stelletjes ontstaan.
Liefde laat zich niet dwingen en je kan er alleen op hopen indien je gelooft dat het bestaat.
Moooooi, mohamed, heel mooi!Dat eerste vergeet men nogal eens...
mw schreef:Elke kerk heeft wel zn gelegenheden waar veel stelletjes ontstaan.
Africa schreef:mw schreef:Elke kerk heeft wel zn gelegenheden waar veel stelletjes ontstaan.
Hoe moet ik dat spontaan opvatten? Jongen loopt in haast meisje bijna omver en *boempats* verliefd?
nette schreef:Africa schreef:mw schreef:Elke kerk heeft wel zn gelegenheden waar veel stelletjes ontstaan.
Hoe moet ik dat spontaan opvatten? Jongen loopt in haast meisje bijna omver en *boempats* verliefd?
gwoon je leert een jongen/meisje kennen
en vind hem/haar wel erg leuk, en dan word je verliefd, dat gaat eigenlijk vanzelf
Rienuku schreef:hmmm t is me nou nog nooit zo overkomen
Mortlach schreef:Rienuku schreef:hmmm t is me nou nog nooit zo overkomen
Het wordt ook allemaal wel wat ingewikkelder als je 30+ bent, voltijdsbanen hebt, een kind of 2 uit een eerdere relatie (probeer dan maar eens spontaan een date te plannen, plus de vrijblijvendheid is allemaal wat minder).
Evelien schreef:Mortlach schreef:Rienuku schreef:hmmm t is me nou nog nooit zo overkomen
Het wordt ook allemaal wel wat ingewikkelder als je 30+ bent, voltijdsbanen hebt, een kind of 2 uit een eerdere relatie (probeer dan maar eens spontaan een date te plannen, plus de vrijblijvendheid is allemaal wat minder).
tsja in het begin zou het ingewikkelder worden, als je net (weer) alleen bent (met kinderen).
Wiepie schreef:Ik denk sowieso als je wat ouder bent, zeg maar rond de dertig, dat het allemaal gewoon een stuk minder vanzelfsprekend is. Op mijn achttiende kon ik makkelijk verliefd worden, inderdaad "boempats - verliefd". En op mijn 25 zou ik getrouwd zijn. Nu ga je toch meer dingen met elkaar afwegen. Zeker als je al een eigen leven gevormd heb (baan, huis, vriendenkring, etc..) en de nodige ervaringen achter de rug hebt met relaties. Ik vind het best een opgave en vind het ergens wel jammer dat het je zo vormt. Ik best jaloers zijn op stelletjes die elkaar jong gevonden hebben. Zij zijn nog niet 'verpest' door al die blokkades.
Maar aan de andere kant moet je je eigen ontwikkeling niet tegenhouden.
Wiepie schreef:Ik denk sowieso als je wat ouder bent, zeg maar rond de dertig, dat het allemaal gewoon een stuk minder vanzelfsprekend is. Op mijn achttiende kon ik makkelijk verliefd worden, inderdaad "boempats - verliefd". En op mijn 25 zou ik getrouwd zijn. Nu ga je toch meer dingen met elkaar afwegen. Zeker als je al een eigen leven gevormd heb (baan, huis, vriendenkring, etc..) en de nodige ervaringen achter de rug hebt met relaties. Ik vind het best een opgave en vind het ergens wel jammer dat het je zo vormt. Ik best jaloers zijn op stelletjes die elkaar jong gevonden hebben. Zij zijn nog niet 'verpest' door al die blokkades.
Maar aan de andere kant moet je je eigen ontwikkeling niet tegenhouden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten