Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:dat kan natuurlijk ookmaar ik kan geen minder kastruimte permiteren want ik zit nu al propvol. Ach tsja.. het is wel gezellig als we samen afwassen en we kletsen ondertussen de dag bij
kwebbel schreef:daar had je dus een afwasmachine neer kunnen zetten!!![]()
nee hoor ik geef je groot gelijk dat je kastruimte wil! Zal ns ff kieke of ik een foto van de keuken kan maken, is nl echt bijna af
@lalage: ik moet op m'n werk ook de vaatwasser inruimen als we gegeten hebben met de bewoners, maar ik ruzie altijd met kopjes, schoteltjes, netjes indelen etc. Ik kan prima uitruimen maar het indelen vind ik een gedoe![]()
En ik vind het ook een heel leuke bezigheid om met de bewoners af te wassen!
vervelend he, Saskia, als je niks aan het huishouden kunt doen
Maar lijkt me wel naar, geen water!
Saskia schreef:vervelend he, Saskia, als je niks aan het huishouden kunt doen
Maar lijkt me wel naar, geen water!
Ja, heel vervelend
Haha, dat huishouden maakt me niet zoveel uit, maar het is wel lastig ja! Ik had net een cursus hier op 't centrum en dan kan niemand het toilet doortrekken, fatsoenlijk je handen wassen, overal zuinig mee doen want er moet ook drinkwater enzo over blijven. Maar goed, het scheelt dat de hele stad zonder water zit, dus we raken er aan gewend. Vanmiddag maar even een waterput op 't platteland opzoeken en de watervoorraad daaruit bijvullenDa's trouwens nog lekker water ook
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten