Smurffie schreef:Haha, het is wel grappig..al die kunstenaartjes pik je er zo uit tussen de studenten, als ik in Rotterdam benMaargoed, dat terzijde.

Ja precies, het is altijd wel een grappig gezicht als het grafisch lyceum uitloopt.

Moderator: Moderafo's
sela schreef:Ness schreef:heel mooi! En gezien je opmerking over vrijheid, gecombineerd met het feit dat de kunstacademie opleidt in schilder-/teken-/kunsttechniek.. misschien had ik tóch kunstacademie moeten kiezen ipv CT.
aaj..
is het al te laat daarvoor?
de meeste mensen op een academie zijn wat ouder dan een gemiddelde hbo studie..
Ness schreef:Maar ik leen niet, heb een huisje en doe alles van mijn stufi.. dat stelt dus wél wat voor..![]()
Maar ja.. wat ben ik na een kunstopleiding..? Dan moet je al érg goed zijn om verder te komen, of er uberhaupt wat mee te verdienen.. toch?
sela schreef:Ness schreef:Maar ik leen niet, heb een huisje en doe alles van mijn stufi.. dat stelt dus wél wat voor..![]()
Maar ja.. wat ben ik na een kunstopleiding..? Dan moet je al érg goed zijn om verder te komen, of er uberhaupt wat mee te verdienen.. toch?
o, nee joh.. als dat je tegenhoudt dan kan je vertellen dat dat ook een beetje komt door onze volksaard..
maar je leert op zo'n opleiding ook wel hoe je in de toekomst je eigen boontjes kan doppen. al is dat niet waar het om draait.
Sofieke schreef:Nou aragorn, in ieder geval zo goed als verzekerd van een baan, en een vast, regelmatig inkomen....
Aragorn schreef:Die baan zul je dan toch eerst maar moeten zien te vinden. En wat heb je aan die zekerheid als je diep van binnen liever iets anders had gedaan?
Volgens mij kan het nooit kwaad om gewoon datgene te doen dat het dichtst bij je ligt en vind je dan altijd wel iets.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten