Ik kan ook wel een avatar van het web plukken

Moderator: Moderafo's
Markie schreef:Feli Chip, maar t gaat toch om foto's van stellen?
Ik kan ook wel een avatar van het web plukken![]()
Markie schreef:rosekapje schreef:Markie en Daphne gaan jullie ons nog voorstellen aan de baby?
Jaja, dat is Larissa. Ze is inmiddels 5 maanden oud. Morgen om precies te zijn
mystery schreef:Laten we ook weer ontopic gaan mensen... ookal is het raadsel erg mysterieus
joos schreef:mystery schreef:Laten we ook weer ontopic gaan mensen... ookal is het raadsel erg mysterieus
Nou volgens mij is het helemaal niet zo raadselachtig.. Het is gewoon een nichtje van hen waar ze beiden erg gek op zijn (denk ik).
Als iedereen zulke vragen stelt, zou k ook net gaan doen of t wel waar is, als ik Markie of Daphne was
Daphne schreef:joos schreef:mystery schreef:Laten we ook weer ontopic gaan mensen... ookal is het raadsel erg mysterieus
Nou volgens mij is het helemaal niet zo raadselachtig.. Het is gewoon een nichtje van hen waar ze beiden erg gek op zijn (denk ik).
Als iedereen zulke vragen stelt, zou k ook net gaan doen of t wel waar is, als ik Markie of Daphne was
Jij snapt het!Het is geen nichtje, maar een dochtertje van vrienden van ons. Markie en ik (en onze familie
) hebben ons slap gelachen om al die reacties.
We hebben alleen een foto geplaatst om eens te zien wat voor reacties er kwamen. En ja hoor, men denkt dat wij een kind hebben, terwijl we nergens gezegd hebben, dat het ons kind is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten