moet wel lachen dat Duschka zegt; idee dat jo frost een hondenschool leidt..
want ik heb thuis ook wel vaak het gevoel dat ik met een boel puppy's te maken heb,
alleen al de overeenkomst dat ze zeker elke dag uitgelaten moeten worden

Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Hier ook geen tegenstander van Jo. Ze is misschien wat direct en apart in haar aanpak, maar het is wel degelijk nodig bij die gezinnen.
Helaas wordt de hulp vaak al veel te laat ingeschakeld, waardoor het kind niet zomaar 'veranderd' Ik vind het dan ook wel jammer dat ze niet na enkele maanden nog eens terug gaat om te kijken hoe het nu werkelijk gaat. Maar misschien zien we dat terug in de laatste aflevering?
ajl schreef:Krijgen jullie nu ook een meisje stip? Jurkjes zijn zo leuk om te kopen! Alleen jongenskleding vind ik makkelijker; broek, vest/trui/blouse klaar en bj meisjes is het altijd denken qua legging/vestjes/jurken/ rokken/ shirts. En het leuke is dat ik een meisje heb dat categorisch elke broek weigert. Erg komisch.
Dat van uitlaten ken ik ook wel. Hier ook altijd heel veel buiten.
@ meribel ik dacht dat dat voor meisjes minder gold om uitgelaten te worden?
paprikameisje2 schreef:jo frost fanclubhier zie ik met grote verbazing hoe schrijnend de situatie is in de gezinnen. En.. wat een taboe er rust op het aan de bel trekken... angst voor pleegzorg? die je kids echt niet uit huis komt trekken als je aan de bel trekt...
hier sta ik er dubbel in. Ik denk dat een goed gesprek of zelf keuzes laten maken meer uitwijst dan maar op de gang gooien. Las een artikel die aangaf dat een kind met ruzie op de gang alleen maar gaat mokken hoe oneerlijk mama wel niet is die hem net op de gang had geknikkerd ipv braaf nadenken wie nu niet had geluisterd.
Hier wel gang maar dat is een afkoelplek ter bescherming voor de middelstehij knalt soms zo door het lint dat wij even ook een hap lucht nodig zijn en is hij weer uit de driftui dan is het ook goed en is hij gewoon welkom. Dus niet ee nadenkplek maar als ik weer rustig ben dan kom ik terug. Vaak gaat manlief of ik mee... ligt eraan hoeveel handen ik vrij heb. Wekrt hier goed. Verder lossen we alles op met praten en praten... heb anders het gevoel in het leger te werken... en ik ben moeder en geen commmendant... oid.... overigens luisteren ze dan nog niet! Moet er wel bij vermelden dat onze kids behoren tot de groep 'bijzondere' kinderen
ben er trots op!! dus alles loopt ook iets wat anders dan wanneer ze wel een opdract als jas pakken of schoenen aandoen direct kunnen uitvoeren.
Jo frost vind ik zeker goed richting ouders... ze pakt ze aan..... en houd ze de spiegel voor.. Kijk.... een peuter op een flat gaat ook zich uiteven op de bank.. logisch... dus andere opties zoeken... springen op kussens... rennen op je plaats etc...
ajl schreef:Hoe oud zijn jouw jongens Boerin?
ajl schreef:Wat voor straffen geven jullie als de trap niet meer werkt? Ik vind dat voor H en C nog wel lastig worden. Op de trap zitten zij braaf hun tijd uit, maar leren er niets van. En echte privileges hebben zij nog niet, dus daarmee kan ik ze ook niet straffen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten