De opmars van de Islam

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: De opmars van de Islam

Berichtdoor Faramir » 14 jul 2014 17:06

Het typen van complete woorden in hoofdletters wordt op het internet gezien als krijsen.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 14 jul 2014 17:42

faramir

Het was de kop van een artikel, en die is meestal getypt met hoofdletters, wist je dat nog niet?

Als je niets anders weet te vertellen, hou dan je mond.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 14 jul 2014 17:45

ineke-kitty schreef:faramir

Het was de kop van een artikel, en die is meestal getypt met hoofdletters, wist je dat nog niet?

Indien dat zo is dan is het gebruikelijk om het even aan te passen in kleine letters. Dat is toch wel de minimale moeite die je kan nemen. Je plaatst enkel de kop en de bron. Niet eens een directe link naar het artikel dus je maakt je er al zeer makkelijk vanaf. Kom, je mag er best iets meer moeite voor doen.

Ik wil mijn mond wel houden, zodra jij stopt met haat zaaien.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 14 jul 2014 18:03

faramir

Je bedoelt, jij vindt dat ik haat zaai.
Ik vermeld uitsluitend feiten. Dat die niet in goede aarde vallen, is een ander verhaal.

Men mag overigens vinden van mij wat men wil, het interesseert me niet.
Ik hoef geen "vriendjes" te maken met de wereld, en al helemaal niet met een valse godsdienst die erop uit is Joden en Christenen uit te roeien, en Israel van de kaart te vegen.
Laat dat duidelijk zijn.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 14 jul 2014 20:07

Je bedoelt, jij vindt dat ik haat zaai.
Ik vermeld uitsluitend feiten. Dat die niet in goede aarde vallen, is een ander verhaal.
Laat dat duidelijk zijn.

U vermeldt, uitsluitend, streng door u geselecteerde feiten die in uw kraam te pas komen.
U probeert hiermee een totaal vertekend beeld van de werkelijkheid te creëren. De meeste mensen "hebben u door", bij deze mensen valt uw haatdragende boodschap inderdaad en gelukkig niet "in goede aarde". Laat dat vooral duidelijk zijn.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 14 jul 2014 20:41

ineke-kitty schreef:Je bedoelt, jij vindt dat ik haat zaai.

Klopt, ik vind dat jij haat zaait en ik acht het eigenlijk wel genoeg bewezen door jouw bijdragen aan dit forum. Voor mij sta jij op gelijke hoogte dan de extremistische haatbaarden van de islam. Wat mij betreft mag de AIVD types zoals jou dan ook goed in de gaten houden.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 14 jul 2014 20:45

Faramir schreef:Klopt, ik vind dat jij haat zaait en ik acht het eigenlijk wel genoeg bewezen door jouw bijdragen aan dit forum. Voor mij sta jij op gelijke hoogte dan de extremistische haatbaarden van de islam. Wat mij betreft mag de AIVD types zoals jou dan ook goed in de gaten houden.

AIVD krijgt 25 miljoen per jaar extra
Het kabinet trekt vanaf volgend jaar 25 miljoen euro extra per jaar uit voor de veiligheidsdienst
Minister Ronald Plasterk (Binnenlandse Zaken) heeft dat aan de Tweede Kamer gemeld.
Het extra geld wordt vrijgemaakt vanwege ''toegenomen dreigingen speciaal vanuit refoweb'', aldus Plasterk in zijn brief. :mrgreen:

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 14 jul 2014 20:50

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat een mop zeg.
De AIVD doet maar wat zij niet laten kan.

moderngelovige
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor moderngelovige » 14 jul 2014 21:05

Ineke-Kitty,
In landen als Korea, Iran, het islamitisch kalifaat, en vele andere vindbare voorbeelden moeten mensen hun mond houden.
Eigenlijk leg je je wil en mening op en wie er anders over denkt moet zijn mond houden.
Het is een discussieforum, geen weblog, open er desnoods eentje, kun je toeteren en verwijderen wat je wilt.

Ik krijg griezelige associaties met ervaringen die ik persoonlijk heB meegemaakt in de voormalige DDR. Er was iets mis met mijn ingevoerde valuta, maar ik moest....Schweigen!! (en 2,5 uur wachten tot het was uitgezocht.)
Stel je voor dat jij beambte was in zo'n soort staat; ik zou niet graag met je van doen hebben.

Enne Faramir: JIJ moet je MOND houden, anders heeft dit GEVOLGEN :mrgreen:

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 14 jul 2014 21:12

Moderngelovige

Je moet mijn woorden niet verdraaien.
Ik heb gezegd dat als faramir niets anders te zeggen heeft dan zeuren over wel of geen gebruik van hoofdletters, hij zijn mond moet houden.
Het schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommigen hier gewoon inhoudelijk te reageren.

Verder onttrek ik me weer van niet ter zake doende flauwe opmerkingen over de AIVD e.d.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 14 jul 2014 21:55

ineke-kitty schreef:Het schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommigen hier gewoon inhoudelijk te reageren.

Uhhh... een spiegel gevonden?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 14 jul 2014 22:00

JeeWee schreef:Uhhh... een spiegel gevonden?
Zeg eens, wat vind jij van al die mensen die zeggen dat God geen Zoon heeft en dat Mohammed de boodschapper/ profeet is?

moderngelovige
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor moderngelovige » 14 jul 2014 22:12

Pas op Mealybug voor je 't weet moet je je mond houden!
Ik voel me weer terug in de 1e klas lagere school (nu groep 3)
Zitten armpjes over elkaar en........., want anders [-X

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 14 jul 2014 22:24

mealybug schreef:Zeg eens, wat vind jij van al die mensen die zeggen dat God geen Zoon heeft en dat Mohammed de boodschapper/ profeet is?

Moet ik daar wat van vinden?
Ik geloof dat ze het bij het verkeerde eind hebben. Maar is dat belangrijk?
De Joden zeggen ook dat God geen Zoon heeft...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 14 jul 2014 22:40

JeeWee: " maar is dat belangrijk?"

Vreemd dat een christen zegt dat het niet belangrijk zou zijn als mensen ontkennen dat God geen Zoon heeft.

Bovendien gaat de vergelijking met de Joden die OOK zeggen dat God geen Zoon heeft niet op, want het Joodse volk zal na de 70e week , als Christus Jezus Zijn voeten zal zetten op de Olijfberg tot bekering komen en Hem aanvaarden als de lang verwachtte Messias.

Terug naar “Archief”