Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Memmem » 17 dec 2011 23:11

beterschap met je ziekenboeg ppm!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 18 dec 2011 02:10

Schelpje schreef:Wij hebben onze kinderen laten dopen en beloofd voor het aangezicht van God en Zijn gemeente om onze kinderen op te voeden in de voorzeide leer, zoals dat ouderwets heet. Dat houdt in dat je de plicht hebt (!) je kinderen een christelijke opvoeding te geven en daar hoort dansen op wereldse muziek niet bij !

Dan kan ik je geruststellen hoor. Hier word veel gedanst maar niet op 'wereldse muziek'. En ik versta onder wereldse muziek de muziek die tot eer van de wereld is, dus alles wat niet direct of indirect voor God is.
Schelpje schreef:Ik verwacht niet dat iemand deze mening zal delen hier, maar dat geeft niet, ik voelde het als mijn plicht om dit hier toch neer te zetten, want je weet nooit.
God zal straks van onze hand eisen, wat wij met onze kinderen hebben gedaan, hoe we hen voorgeleefd hebben. Denk aan Eli !!! God zal op onze belofte terugkomen schipje.

Krijg ik nu een officiele waarschuwing? Of wat wil je nu eigenlijk zeggen? :-k

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 18 dec 2011 02:17

Christelijk/reformatorisch....
Ben je bekent met de inhoud van de Reformatie, Schelpje? Das een heel andere inhoud dan die we tegenwoordig kennen van de reformatoren die nu gedrenkt zijn in de leefregels, m.i. 'ter verzadiging van het vlees'.

Ik wil niet christelijk of reformatorisch zijn, maar vooral Bijbels en van CHRISTUS. Misschien is het zo duidelijker.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 dec 2011 09:43

Schelpje. Ik vind het dapper van je om het zo te verwoordevn. Ik kan oer muzoek ed niet meepraten. Onze juul is dol op klassiek of kinderliedjes en dansen dat kunnen we geen van allen hier...
Verder staat er nooit een radio oid aan.

Al ga ik zo wel wassen ed...allemaal beddegoed,pyjamas en handdoeken

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 18 dec 2011 14:39

Ik lees allemaal zieken... beterschap!

Liefie, als je nu nog last hebt van je bekken zou ik wel even contact opnemen met een bekken(!)fysiotherapeut. Bekkenproblemen na je bevalling lijkt me sowieso al een reden daarvoor eigenlijk (kan wel door de bevalling komen trouwens, dat is gewoon heftig), is niet echt normaal voor zover ik weet...

JPC, wat is je meisje heerlijk verwend!

Hier een twee-jarige die ernstig de kat uit de boom moet kijken. Vanmorgen na de kerkdienst vertelde de oppassende papa dat het laatste kwartier lekker had meegespeeld, dus zeker wel drie kwartier - uur nodig om te wennen... Hebben andere kleintjes daar ook zoveel tijd voor nodig?
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 18 dec 2011 22:14

bedankt voor alle felicitaties ;)

H. moet wel even wennen, ze gaat huilen als ze maar denkt dat we weg gaan. Als we weg zijn dan is ze binnen een minuut al weer stil en lekker aan het spelen. Komen we haar halen, doet ze een soort van huilen (niet echt) , maar wel zo van ik heb het eigenlijk helemaal niet naar me zin gehad, zien jullie wel hoe zielig ik ben :mrgreen:
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 dec 2011 08:11

ooo wat een boefje dan ook he. :wink:

Gisterochtend is onze zoon opgedragen. Het was weer een mooie dienst, zoals elke zondag, maar wel met een extra tintje. Zo bijzonder als je daar zo staat met je kind.

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 19 dec 2011 13:59

Mooi Evelien! Idd. bijzonder om met je kindje zo voor in de kerk te staan. Fijn dat het een mooie dienst was.

Hier zijn we gelukkig weer aardig op de been!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 19 dec 2011 15:25

Schipje schreef:Christelijk/reformatorisch....
Ben je bekent met de inhoud van de Reformatie, Schelpje? Das een heel andere inhoud dan die we tegenwoordig kennen van de reformatoren die nu gedrenkt zijn in de leefregels, m.i. 'ter verzadiging van het vlees'.

Ik wil niet christelijk of reformatorisch zijn, maar vooral Bijbels en van CHRISTUS. Misschien is het zo duidelijker.

Met een kleutertje dansen op: 2 emmertjes water halen, of onder moeders paraplu, is van een heel andere orde dan een christelijk gezang !
We zouden er beter aan doen om onze kinderen eerbied aan te leren voor de christelijke liederen. Of ze nu vrolijk zijn (Psalm 150) of uit de diepten zijn geschreven. Ik neem aan dat je dan het dansen wel zult laten ?
En voor mij word je juist niet duidelijker ! Ik verwacht wel zoiets van iemand die maar een vaag geloof heeft, maar iemand die van zichzelf weet in Christus geborgen te zijn, is het helemaal niet te begrijpen.

Voor we weer OFF TOPIC gaan, deze discussie begon over het feit dat Galateia haar kind op streetdance o.i.d. wilde doen. DAAR waarschuwde ik tegen !
Ik heb ook vrolijke dansjes gemaakt met mijn jonge kindjes.
Maar deze dansjes worden niet getoond op een muziekzender die doordrenkt is van satan. Waar vrouwen nog minder zijn dan een publieke vrouw, ik zal het maar netjes zeggen.

We gaan maar weer terug naar de webkids, deel 15 :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 dec 2011 16:50

Als ik jou was zou ik maar ONTOPIC (waarom moet dat met hoofdletters zijn?) gaan, in plaats van OFF TOPIC, want dat betekent het tegengestelde.

Vandaag weer gelachen om mijn heerlijke evangelist. Hij zat bovenop de wagen toen we naar de stad wandelden. Begon hij opeens keihard te zingen:' Jezus, is de morgenster! Mamaaaa, je moet wel meedoen!' Dus liepen we samen al zingend door de straten :D
Morgen mag Frederiek weer naar het CB, ben benieuwd of ze nog goed gegroeid is, heb het idee dat het niet zo hard gaat als bij Jurian.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 dec 2011 17:06

Nina is flink verkouden en eet en drinkt erg slecht de laatste dagen. Al is ze wel gewoon vrolijk en alert. Zal vanzelf wel weer overgaan.

@Parkiet Ik zit te twijfelen om naar de HA te gaan met mijn bekken maar het is niet hele dagen en wil eigenlijk wachten tot 9 maanden na de bevalling misschien heeft het nog met de hormonen te maken dat het nog wat verweekt is.
Of het komt door de vacuümpomp ze hebben flink staan trekken en dat lijkt mij ook niet geweldig goed voor je bekken.

@Missf Wij moeten morgen ook weer naar het CB ben benieuwd of Nina veel gegroeid is in gewicht denk ik niet super maar wel weer in de lengte. Is het veel verschil het gewicht van Jurian en Frederiek rond de zelfde maanden?

Noir
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Noir » 19 dec 2011 17:17

MissF schreef:Als ik jou was zou ik maar ONTOPIC (waarom moet dat met hoofdletters zijn?) gaan, in plaats van OFF TOPIC, want dat betekent het tegengestelde.

Ik denk dat Schelpje bedoeld: voordat we nog verder off-topic gaan.. Dan klopt de zin namelijk wel. :)
Wat je bent, bewijst wat je kunt. Wat je ermee doet, bewijst wie je bent.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 dec 2011 17:26

Dat snap ik hoor ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 19 dec 2011 18:04

Noir schreef:
Ik denk dat Schelpje bedoeld: voordat we nog verder off-topic gaan.. Dan klopt de zin namelijk wel. :)

Een dikke 10 voor begrijpend lezen Noir =D> :D

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 19 dec 2011 19:51

Vandaag naar het consultatie bureau geweest. H. doet het prima, ze stond verbaasd over hoeveel en goed ze praat. 'zegt ze al zinnetjes met 2 woorden?' Ja. 'Zegt ze al zinnetjes met 3 woorden?' Ja. Vervolgens demonstreert H. het door hele verhalen tegen haar te kletsen :mrgreen: Zinnetjes met 4 woorden wel te verstaan 8)
Verder vond ze haar te zwaar, en kreeg gelijk een boekje over kinderen met overgewicht mee voor kinderen vanaf 4 jaar ](*,)
Volgens mij is ze helemaal niet te zwaar, ze volgt al vanaf haar geboorte het bovenste lijntje, so what? het klopt allemaal gewoon ook met haar lengte, dat is ook het bovenste lijntje. Het stomme is, dat je er wel de hele tijd over blijft denken :?
Afbeelding

Terug naar “Archief”