Moderator: Moderafo's
Schelpje schreef:Wij hebben onze kinderen laten dopen en beloofd voor het aangezicht van God en Zijn gemeente om onze kinderen op te voeden in de voorzeide leer, zoals dat ouderwets heet. Dat houdt in dat je de plicht hebt (!) je kinderen een christelijke opvoeding te geven en daar hoort dansen op wereldse muziek niet bij !
Schelpje schreef:Ik verwacht niet dat iemand deze mening zal delen hier, maar dat geeft niet, ik voelde het als mijn plicht om dit hier toch neer te zetten, want je weet nooit.
God zal straks van onze hand eisen, wat wij met onze kinderen hebben gedaan, hoe we hen voorgeleefd hebben. Denk aan Eli !!! God zal op onze belofte terugkomen schipje.
Schipje schreef:Christelijk/reformatorisch....
Ben je bekent met de inhoud van de Reformatie, Schelpje? Das een heel andere inhoud dan die we tegenwoordig kennen van de reformatoren die nu gedrenkt zijn in de leefregels, m.i. 'ter verzadiging van het vlees'.
Ik wil niet christelijk of reformatorisch zijn, maar vooral Bijbels en van CHRISTUS. Misschien is het zo duidelijker.
MissF schreef:Als ik jou was zou ik maar ONTOPIC (waarom moet dat met hoofdletters zijn?) gaan, in plaats van OFF TOPIC, want dat betekent het tegengestelde.
Noir schreef:
Ik denk dat Schelpje bedoeld: voordat we nog verder off-topic gaan.. Dan klopt de zin namelijk wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten