het is echt al héél lang geleden dat ik hier op t forum heb ingelogd
maar we hebben het zo druk ik kom nauwelijks aan mijn computer toe. En als ik er al achter zit, ben ik druk met allerlei andere dingen. Maar ik ga proberen weer ns wat vaker te komen (met de nadruk op proberen

)
En zal hier weer eens komen bijlezen
Sophie wordt al een grote meid, bijna 2. Wat gaat de tijd hard!!! Ze zegt echt álles na, zo grappig (alhoewel, waar ze het vandaan heeft weet ik niet maar ineens hoor ik steeds:"Mama, dikke kont" Jaaa en bedankt

)
De reden waarom t ook zo druk is hier, is dat we sinds juli een pleegdochter van 6 hebben. ze kwam hier als vakantiekindje via EuropaKinderhulp voor 3 weken maar kon niet meer terug naar huis. Dus blijft ze voorlopig. t Is nog niet helemaal zeker of ze hier mag blijven (ze blijkt ook nog eens een licht verstandelijke beperking te hebben dus is ook weer lastiger alhoewel het ons niet uitmaakt, weet Jeugdzorg nog niet of het allemaal wel kan. Hoop gezeur allemaal want het is ook buiten de regio en we hebben geen officiele cursussen gedaan enz enz enz). Best spannend dus en soms heel vermoeiend, maar ook heel dankbaar en leuk!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------