Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 okt 2008 19:32

Ik heb trouwens een héel leuke doorzichtige paraplu gevonden, voor als het een beetje regent tijdens de bruidsreportage: www.thebrelli.com Nog ecologisch verantwoord ook :wink:. Nu nog even uitzoeken waar ze de grote variant verkopen (bij Vanwiegtotwieg alleen de kleine en bij Goodforall krijg ik steeds een foutmelding).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 okt 2008 20:00

Een week voor we trouwden heb ik ook nog paraplu's gekocht, twee doorzichtige. Ik wilde wit of doorzichtig. Bij een tassenwinkel in Veenendaal hadden ze ze. Ik heb hem wel even gebruikt, maar we hebben de foto's toch binnen gemaakt, en verder was het droog die dag. Achteraf jammer dat we niet met plu foto's hebben gemaakt, want het was echt zo'n royalty ding :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 29 okt 2008 20:22

MissF schreef:Een week voor we trouwden heb ik ook nog paraplu's gekocht, twee doorzichtige. Ik wilde wit of doorzichtig. Bij een tassenwinkel in Veenendaal hadden ze ze. Ik heb hem wel even gebruikt, maar we hebben de foto's toch binnen gemaakt, en verder was het droog die dag. Achteraf jammer dat we niet met plu foto's hebben gemaakt, want het was echt zo'n royalty ding :)

Had dat eerder gezegd, ik had er nog een paar van hare majesteit the queen herself kunnen regelen :)
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 30 okt 2008 17:24

smArtjan schreef:
MissF schreef:Een week voor we trouwden heb ik ook nog paraplu's gekocht, twee doorzichtige. Ik wilde wit of doorzichtig. Bij een tassenwinkel in Veenendaal hadden ze ze. Ik heb hem wel even gebruikt, maar we hebben de foto's toch binnen gemaakt, en verder was het droog die dag. Achteraf jammer dat we niet met plu foto's hebben gemaakt, want het was echt zo'n royalty ding :)

Had dat eerder gezegd, ik had er nog een paar van hare majesteit the queen herself kunnen regelen :)

Nounou, ik hou me aanbevolen hoor!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 okt 2008 19:36

Ik ook :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 okt 2008 20:58

ik zal het ook onthouden voor tegen die tijd 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 okt 2008 21:02

LeChat schreef:Nou Gerdien, dan zijn jullie in elk geval op tijd :wink:.

We hebben heel veel al duidelijk, alleen de datum nog ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 okt 2008 21:53

klinkt bekend hoor Gerdien. Tenminste ik heb veel duidelijk. Mijn vriend heeft de verbouwing/inrichting van ons flatje meer duidelijk dan ik.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 okt 2008 22:11

Gerdien B. schreef:

Leuk hoor, en die datum komt vanzelf :).

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 okt 2008 22:29

LeChat schreef:Ik heb trouwens een héel leuke doorzichtige paraplu gevonden, voor als het een beetje regent tijdens de bruidsreportage: www.thebrelli.com Nog ecologisch verantwoord ook :wink:. Nu nog even uitzoeken waar ze de grote variant verkopen (bij Vanwiegtotwieg alleen de kleine en bij Goodforall krijg ik steeds een foutmelding).

Goodforall bleek een probleem met iDeal te hebben, maar inmiddels is het gelukt! De doorzichtige paraplu is besteld... nu maar hopen dat 'ie in het echt net zo mooi is :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 okt 2008 23:42

Wanneer ga je trouwen, LeChat? (heb geen zin om dit topic helemaal door te lezen)
ja, dat is mijn mening dan he.....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 okt 2008 14:10

LeChat schreef:
Gerdien B. schreef:

stond de datum niet al vast Evelien? of heb ik dat niet goed begrepen vanuit je andere topic ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 31 okt 2008 14:20

Phoeee...wat vind ik daggasten een drama zegg!! (tenminste, sommige! ;))

Van 2 vriendinnen heb ik heel lang getwijfeld of ik die mee wilde de hele dag. Uiteindelijk wist ik van eentje zeker dat ik dat niet wilde, maar die andere verwacht wel dat ze daggast is.

Ik heb nu toch besloten om haar niet voor de hele dag uit te nodigen, omdat ik ontzettend begon te twijfelen, we helemaal niets met haar vriend hebben en omdat ik vind dat ze verder helemaal niet bij de rest van de daggasten passen. De rest van de vrienden die meegaan staan niet 'alleen' omdat er nog meer vrienden van die groep meegaan en dat heeft deze vriendin dus niet. Verder vind ik het niet leuk dat ze steeds sneeropmerkingen zit te maken over mijn andere vriendinnen (oei..wat is zij degelijk geworden zeg, echt zo'n refostel die 2, dit soort dingen zegt die vriendin dus) waar ik absoluut niet tegen kan. Verder spreek ik haar al helemaal niet veel meer, maar pasgeleden wilde ze opeens weer meer afspreken zei ze. Dus nu probeert ze elke keer weer een datum vast te leggen terwijl ik eerder het gevoel kreeg dat ik afgeschreven was. Dus ik probeer dit steeds zo veel mogelijk uit te stellen.

Ik heb dus ook het idee dat ze nu alleen maar vaker wil afspreken om zo daggast te wezen op onze bruiloft (ze is nog nooit daggast geweest bij andere vrienden van haar.) Ik ben niet mans genoeg om gewoon recht in haar gezicht te zeggen dat ze geen daggast is maar dat ze 's avonds mag komen.

Het is altijd best gezellig hoor als we afspreken, maar ik merk elke keer weer dat we zo totaal verschillend zijn geworden. Verder geloof ik ook niet dat onze vriendschap ooit weer zal worden dan dat het is geweest. (elk veel spreken, van alles op de hoogte zijn, bij elkaar binnenlopen wanneer je zin hebt)

Een heel verhaal, maar ik zit er behoorlijk mee!
Hebben jullie een tip hoe ik hier nou mee om moet gaan???
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 31 okt 2008 14:26

kwebbel schreef:
LeChat schreef:
Gerdien B. schreef:

stond de datum niet al vast Evelien? of heb ik dat niet goed begrepen vanuit je andere topic ?

Evelien trouwt volgens mij in januari!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 31 okt 2008 14:42

Het is jouw (jullie) dag en als jij er geen goed gevoel bij hebt moet je haar absoluut niet uitnodigen!! Misschien kun je haar een mail of brief sturen waarin je uitlegt hoe je er tegenover staat. Heeft het voor jouw meerwaarde op je trouwdag als ze er bij is? Dan uitnodigen en anders niet!! De gasten zijn er voor jullie en niet jullie voor de gasten. Tis wel rot om het te zeggen en waarschijnlijk gaat ze het niet in dank afnemen, maar jij bent toch degene die bepaalt of ze wel of niet mag komen? Begrijp je wel, maar kies voor jezelf!

Sterkte!! 8>)

hoe is het met het gebrek afgelopen? Nog iets kunnen verhalen op de verkopers??

Terug naar “Archief”