Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Een week voor we trouwden heb ik ook nog paraplu's gekocht, twee doorzichtige. Ik wilde wit of doorzichtig. Bij een tassenwinkel in Veenendaal hadden ze ze. Ik heb hem wel even gebruikt, maar we hebben de foto's toch binnen gemaakt, en verder was het droog die dag. Achteraf jammer dat we niet met plu foto's hebben gemaakt, want het was echt zo'n royalty ding
smArtjan schreef:MissF schreef:Een week voor we trouwden heb ik ook nog paraplu's gekocht, twee doorzichtige. Ik wilde wit of doorzichtig. Bij een tassenwinkel in Veenendaal hadden ze ze. Ik heb hem wel even gebruikt, maar we hebben de foto's toch binnen gemaakt, en verder was het droog die dag. Achteraf jammer dat we niet met plu foto's hebben gemaakt, want het was echt zo'n royalty ding
Had dat eerder gezegd, ik had er nog een paar van hare majesteit the queen herself kunnen regelen
LeChat schreef:Nou Gerdien, dan zijn jullie in elk geval op tijd.
LeChat schreef:Ik heb trouwens een héel leuke doorzichtige paraplu gevonden, voor als het een beetje regent tijdens de bruidsreportage: www.thebrelli.com Nog ecologisch verantwoord ook. Nu nog even uitzoeken waar ze de grote variant verkopen (bij Vanwiegtotwieg alleen de kleine en bij Goodforall krijg ik steeds een foutmelding).
stond de datum niet al vast Evelien? of heb ik dat niet goed begrepen vanuit je andere topic ?LeChat schreef:Leuk hoor, en die datum komt vanzelfGerdien B. schreef:LeChat schreef:Nou Gerdien, dan zijn jullie in elk geval op tijd.
We hebben heel veel al duidelijk, alleen de datum nog.
kwebbel schreef:stond de datum niet al vast Evelien? of heb ik dat niet goed begrepen vanuit je andere topic ?LeChat schreef:Leuk hoor, en die datum komt vanzelfGerdien B. schreef:LeChat schreef:Nou Gerdien, dan zijn jullie in elk geval op tijd.
We hebben heel veel al duidelijk, alleen de datum nog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten