Evelien schreef:En net wat Laura zegt, dan doe je het gewoon met wat minder. Het is misschien puzzelen. Maar je redt het heus wel.
Sommige mensen redden dat dus niet! En leuk is het niet hoor als je altijd moet puzzelen! En net als anderen al zeiden, bij tijden levert dat heel wat stress op. Vorige week, in 1 dag tijd scheiden de cv ketel en de afwasmachine eruit. Gelukkig blijkt de cv ketel reparatie nog in de garantie termijn te vallen, alhoewel de monteur wel moest sjoemelen met de klacht! De afwas doen we maar met de hand, erg leuk maar niet heus. Als je weet dat ik dat HAAT.
Voorheen haalden we best wel es een keer patat of chinees, nu niet meer. Als ik bedenk hoeveel eten ik voor dat geld in de winkel kan kopen. En op vakantie gaan dat kan gewoon niet. Wij zijn afhankelijk van de schoolvakantie dus je zit altijd in het hoogseizoen. Ben heel blij dat ik een handige man heb die nooit te lui is om zijn handen uit zijn mouwen te steken maar we zuchten er wel eens onder. De auto opruimen hoeft gelukkig niet en zou in onze situatie ook bijna onmogelijk zijn. Wel hebben we een 'lelijke' auto maar hij rijdt. We gaan nagenoeg niet meer naar de familie, wordt ons ook door sommigen kwalijk genomen. Ja, wij zijn daar weggegaan maar niet zonder reden.