dat geloof ik ook dat het erg pittig is !
Ik heb zelf Golden eye voor op de Wii gehaald, erg leuk , grafisch mischien minder ,maar dat boeit me niet (heb ook een xbox360 super spel , morgen maar eens met mijn zoon in multi player spel duiken !
Moderator: Moderafo's
Spons schreef:dat geloof ik ook dat het erg pittig is !
Ik heb zelf Golden eye voor op de Wii gehaald, erg leuk , grafisch mischien minder ,maar dat boeit me niet (heb ook een xbox360 super spel , morgen maar eens met mijn zoon in multi player spel duiken !
Marnix schreef:Wel bizar hoe realistisch het er uit ziet inderdaad. Moet je vast ook wel een hele snelle computer voor hebben, om het op zulke hoge kwaliteit vloeiend te kunnen spelen... maar mooi is het wel.
Mortlach schreef:Marnix schreef:Wel bizar hoe realistisch het er uit ziet inderdaad. Moet je vast ook wel een hele snelle computer voor hebben, om het op zulke hoge kwaliteit vloeiend te kunnen spelen... maar mooi is het wel.
Als het goed is gewoon een PS3 en HD-televisie. Het is nog net geen Crysis.
Marnix schreef:Mortlach schreef:Marnix schreef:Wel bizar hoe realistisch het er uit ziet inderdaad. Moet je vast ook wel een hele snelle computer voor hebben, om het op zulke hoge kwaliteit vloeiend te kunnen spelen... maar mooi is het wel.
Als het goed is gewoon een PS3 en HD-televisie. Het is nog net geen Crysis.
Hm ok... maar ik doe niet aan consoles. Met autorace-spellen gaat het nog wel maar verder vind ik het nog steeds een ramp, wat besturing betreft gaat er nog steeds niets boven een muis en toetsenbord
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 76 gasten