freek schreef:Eefje schreef:Ingaand 2 januari: beroep vanuit hervormd Ede (wijk 3) op Ds. van Dijk uit Ridderkerk.
Bron: afkondigingen dienst zondagmorgen
Lekker origineel
Nou ja, toch wél aardig origineel. Ik hoorde dat ie t aangenomen heeft.
Moderator: Moderafo's
freek schreef:freek schreef:Eefje schreef:Ingaand 2 januari: beroep vanuit hervormd Ede (wijk 3) op Ds. van Dijk uit Ridderkerk.
Bron: afkondigingen dienst zondagmorgen
Lekker origineel
Nou ja, toch wél aardig origineel. Ik hoorde dat ie t aangenomen heeft.
MrGerwin schreef:blaarkop schreef:marina87 schreef:Dominee P. Molenaar uit Scherpenzeel (PKN) heeft een beroep gekregen uit Barneveld. De 23ste moet hij een beslissing nemen. (Ik hoop stiekem dat hij bij ons blijft.)
ook na 15 jaar Scherpenzeel ??????????
Van mij mag hij ook na die 15 jaar nog steeds blijven hoor!! Ken hem persoonlijk vrij goed, en dan wil je hem graag behouden. Maar goed.. ik maak de beslissing iig niet...
L'être extraterrestre schreef:Jah, vast wel. Vraag me af hoe hij preekt.Speedy schreef:
Bedoel je Ilpendam en Watergang?
Ja, dat wist ik. Ik vroeg me alleen af hoe hij preekt, omdat ik nog wel cgk ben, en hij nooit bij ons in de buurt staat.Speedy schreef:L'être extraterrestre schreef:Jah, vast wel. Vraag me af hoe hij preekt.Speedy schreef:
Bedoel je Ilpendam en Watergang?
Ik heb hem zelf nooit gehoord, maar ik weet dat hij eerst CGK was in V'daal en theologie in Utrecht ging studeren en op het laatst overgegaan naar de PKN. En nu dus in Ilpendam/Watergang predikant.
*edit*Speedy schreef:L'être extraterrestre schreef:Dan heb je er dus drie? Want de dominee Schuurman waar ik het over heb, zijn vader is schoolhoofd en absoluut niet PKN.
Dat is die Schuurman van Ilpendam, want zijn vader zit in de directie van het Ichthus college in Veenendaal.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten