Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor liefje » 26 mar 2012 14:25

Welk middeltje raden jullie aan voor het behandelen van waterpokken?
Mij lijkt een gel/gelei/zalf beter dan poeder?

Havermoutbadje ..en verder?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 mar 2012 14:33

KidsClin! Verkrijgbaar bij de apotheek en bij de Etos. Ik vond dat eigenlijk als enige helpen en de kinderen ontspanden helemaal als ik het aanbracht. Het is een soort mousse dat je in de koelkast bewaart en koud aanbrengt.
Beterschap! Hebben beide meiden het of alleen Ylana?

liefje schreef:

Bij de V&D nog aardig wat soorten.

Bedankt voor de link!

Voor andere opties houd ik mij nog wel aanbevolen. het liefst heb ik nl een hele stapel witte shirts, altijd makkelijk.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 mar 2012 14:37

Zag het net bij de oudste, en het heerst op school, de jongste slaapt dus dat is nog een verrassing! :wink:
Zal wel lekker zijn als ze het maar weer gehad hebben. :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 mar 2012 14:43

Vond ik ook. Zoonlief kreeg het op kerstavond en dochterlief volgde op 2e kerstdag. Zij was er wel goed ziek van, had ze ook op haar tong. Ik zou echt kidsclin halen, moet zeggen dat ik het havermout badje veel gedoe vond zonder resultaat.
beterschap!

Gaat jouw oudste nu ook sinds kort naar school? Hoe vindt ze het?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mar 2012 14:51

@ajl: heb even de site van kidsclin bekeken maar er staat niet op wat er precies inzit. Zou jij voor mij eens op jouw flesje kunnen kijken? Als M het hier krijgt (want het heerst op de basisschool en dan komt het vanzelf wel naar de psz ;)) kan ik eens kijken of er iets is wat er op lijkt.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 mar 2012 14:57

Het flesje heb ik niet meer, heb het helemaal opgesmeerd, maar zal eens in de winkel kijken wat er precies inzit!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mar 2012 15:03

Bedankt!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 mar 2012 15:11

@Laura 2. Wat zijn de bestanddelen van KidsClin® Waterpokken?
Aqua, Aloe barbadensis Extract*, Betaine, Laureth-9, PEG-40 Hydrogenated Castor
Oil, Glycerin, Sodium Cocopolyglucose Tartrate, Phenoxyethanol, Panthenol,
Ethylhexylglycerin, Allantoin, Chamomilla recutita Flower Extract, Lavandula
angustifolia, Polyglyceryl-10 Laurate.

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 26 mar 2012 19:24

mmm....tegen waterpokken weet ik niets. Nog geen ervaring mee, sterkte :)

nog een kledingwebsite waar ik weleens iets besteld heb, goede service, alleen wat rommelige website: ikenmijnkind.nl. Niet al te duur, zitten wel leuke dingen tussen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mar 2012 19:56

8-[
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 27 mar 2012 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 26 mar 2012 22:15

Ajl, ik ben (nou ja, was) ook lenig, had er nooit last van. ik kan wel alles knakken. Heb jij dan ook 'platvoeten' om het even oneerbiedig te zeggen? En moet je daar nog steeds zooltjes voor gebruiken?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 mar 2012 06:22

als ik die verhalen wel eens hoor over lenigheid. Hier een man die bijkans nog voor zijn hernia de benen in de nek kon leggen, en ik kon alle kanten op met mijn gewrichten. Ik zwik enorm veel, en daarna kunnen we eigenlijk zo verder lopen. De dokter zei tegen mijn oom, jullie hebben elastiek ipv spieren en pezen!
Zelf nooit wat mee gedaan. Bij ons thuis heeft alleen mijn zusje zooltjes, nog steeds, wij zijn allemaal met klompen groot gebracht, dus best een acceptabel voetbed gekregen, we waren wel familie platvoet vroeger.

Het was ideaal voor turnen! :D Dat ging dus door die lenigheid prima :lol: elk nadeel heb zn voordeel!

Schipje.. ik hoop dat er nu dan eens duidelijkheid komt!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 mar 2012 08:01

Schipje schreef:Ajl, ik ben (nou ja, was) ook lenig, had er nooit last van. ik kan wel alles knakken. Heb jij dan ook 'platvoeten' om het even oneerbiedig te zeggen? En moet je daar nog steeds zooltjes voor gebruiken?

Ik heb geen zooltjes, maar of ik platvoeten heb weet ik eigenlijk niet. Mijn voeten staan wel naar binnen toe. Ik koop wel altijd duurdere schoenen, maar ook omdat ik die gewoon wat fijner vind lopen. En aangezien ik ook veel op hakken loop, weet ik niet of het zoveel helpt.
Momenteel ben ik ook onder behandeling bij een fysio ( voor mij een nieuwe) en deze zei ook dat hij mijn nek en ledematen ongekend ver kon draaien, terwijl ik dat nooit train. Wel zwik ik vaak mijn enkels.

Turnen zou ik zelf met een kind dat hypermobiel is niet zo snel gaan doen, omdat je toch kans hebt dat een kind zich te ver strekt of buigt, zonder dat hij/zij het doorheeft, en hierdoor dingen beschadigd.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 27 mar 2012 08:28

@Schipje: Eén van mijn nichtjes is ook hypermobiel. Daardoor zette ze haar eerste stapjes pas toen ze al ruim 2 jaar was en nog steeds (ze is nu bijna 3,5 jaar) loopt ze erg wankel. Ze krijgt volop fysiotherapie. 'k Heb ook een ongekend lenig zusje, die heeft het misschien ook maar dat is nooit onderzocht. Zij heeft ook niet de problemen waar m'n zus tegenaan loopt. Moet jij met je dochter naar de fysio of wachten jullie op een definitieve uitslag?

@ajl: Vorig jaar ben ik goed geslaagd voor basic witte shirtjes -met opgerimpelde mouwtjes- bij de V&D. Nu zag ik alleen maar deze op de site: http://www.vd.nl Wel best veel andere leuke shirtjes voor kleintjes trouwens!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 mar 2012 08:39

Dank voor het meedenken, maar deze is al te klein. Tot maat 86 is het nog niet zo'n heel groot probleem, maar ik zoek nu shirts maat 98/104.

Terug naar “Archief”