Hier lijkt het ook wel alsof het door mij komt ofzo.

Bij de oppas bijvoorbeeld slaapt hij overdag wel 1,5 uur. Bij mij nóóit.
En 's nachts hier ook bv, en dat werkt bij mijn man ook niet, lol.

Ach ja, 't zal vanzelf wel ooit goedkomen

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ergeren doe ik mij er niet aan, maar ik merk wel aan mijzelf dat ik door slaaptekort een korter lontje heb en dat vind ik niet eerlijk tav de andere kids. Ik kan nu eenmaal heel slecht tegen weinig slaap. Al moet ik zeggen dat ik 1 voeding op een nacht nog wel trek, maar meerdere houd ik echt niet vol.
Hoe doen jullie dat, helemaal in combi met werk?
Jannoek schreef:Bij de oppas bijvoorbeeld slaapt hij overdag wel 1,5 uur. Bij mij nóóit.
Jannoek schreef:ja, vreselijk irritant! Herkenbaar schipje?
Vandaag slaapt hij heel veel, zul je net zienVanimddag heb ik lekker met m meegeslapen. Was niet de bedoeling, maar stiekem best lekker, haha!
trijntjejohanna schreef:ik wil stoppen maar hoe pak ik het aan?
ik heb er gewoon geen zin meer in![]()
bijna anderhalf jaar drinkt hij nu bij mij en ik voed hem nog gemiddeld 7 keer per 24 uur![]()
en ik ben het nu gewoon zat..
maar ja hoe kan ik nu stoppen zonder dat het al teveel drama wordt?
ajl schreef:@ schipje Jij doet het volgens mij op dezelfde manier als wij het doen. Voordat wij ergens heen gaan, maken wij ook altijd afspraken met de kids wat ze wel/niet mogen en de eventuele consequenties. Heel soms vergeet ik het en ter plaatse is er dan geen land met ze te bezeilen....vreselijk zijn ze dan.
schelpje3 schreef:Je kunt er misschien ook eentje huren, kijken hoe het gaat. Als je er een koopt, zit je er meteen mee als het toch tegenvalt.
jeepeecee schreef:
Ja ik heb er nu een huur staan, maar dat kost 20 euro per week!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten