ajl schreef:@vpk balen dat het zo rustig is. Kan je niet vragen of de vlk je stript?
ik denk niet dat ze daar al aan beginnen, aangezien vrijdag pas de uitgerekende datum is. en er hangt in de wachtkamer bij de vk een briefje dat ze, om verwarring te voorkomen, de afspraak hebben gemaakt niet te strippen voor 41wk2dg.. en ik geloof dat het ook pas kan als je baarmoedermond al aan het verweken is en als je verder nog niets voelt vraag ik me af of dat al wel het geval is...
nou ja, we wachten het maar rustig af. ik moet er woensdag weer heen, kan dan altijd eens vragen of er nog opties zijn..
ajl schreef:Waar is de tijd gebleven dat mannen zich niet zo met de namen bemoeiden, want dan was het gewoon Floris geworden
een buurvrouw vertelde laatst van haar oom die naar het gemeentehuis ging om zijn dochter aan te geven, en dat de ambtenaar het 'geen naam' vond wat ze hadden bedacht. die man had ter plekke een andere naam bedacht voor zijn dochter... (is al heel wat jaren geleden). ik ben toch blij dat dat tegenwoordig niet echt meer voorkomt, zie het al voor me dat mijn man in z'n eentje de naam ging veranderen