Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:ben wel ontzettend benieuwd naar jullie dochter Rosaatje
Haai schreef:@Bloempie, fijn om te horen dat alles (nu weer) goed gaat bij jullie. Ik dacht al dat je het te druk had met je twee kids om hier te reageren, maar je internetverbinding krijgt dus de schuld![]()
Wij hebben vanmiddag de groeiecho gehad. Alles was in orde, het kindje ligt mooi op schema. Ukkie had nog even dorst en nam een paar slokjes vruchtwater, zo mooi om te zien![]()
jammerrosaatje schreef:kwebbel schreef:ben wel ontzettend benieuwd naar jullie dochter Rosaatje
ik zou niet weten hoe dat moet, heb ik me nog nooit in verdiept????
jeepeecee schreef:wwij mogen morgen weer voor een echo, een termijnecho. heb er super zin in. hebben jullie ook zo'n last laag in je rug en billen gehad, gaat dat nog over , hoort dat bij de eerste weken? hoop van wel, ik lijkt wel 80 als ik uit bed of uit een stoel kom
marjo schreef:jeepeecee schreef:wwij mogen morgen weer voor een echo, een termijnecho. heb er super zin in. hebben jullie ook zo'n last laag in je rug en billen gehad, gaat dat nog over , hoort dat bij de eerste weken? hoop van wel, ik lijkt wel 80 als ik uit bed of uit een stoel kom
Fijn dat alles nog steeds goed gaat!
Die last in je rug en billen kan zeker overgaan als je baarmoeder wat gaat groeien. Het drukt dan allemaal ook minder op je blaas (misschien heb je daar ook last van?). Geen zorgen maken dus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten