Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Is er dan al gerede twijfel of is dit een normale gang van zaken?
Als mijn dochter dit zou overkomen, zou ik toch graag zien dat ze thuis zou blijven.
TheKeimpe schreef:Biologie als wetenschap, of biologie als leer van het leven?
haring schreef:TheKeimpe schreef:Biologie als wetenschap, of biologie als leer van het leven?
Wat is het verschil??
ajl schreef:Ik begreep dat het een Antiliaans meisje betrof die nog maar een paar maanden in Nederland bij haar vader woont. Dat maakt het verhaal toch wel weer wat anders. Niet dat ik het daarmee goed praat, voordat mensen dat denken
TheKeimpe schreef:haring schreef:TheKeimpe schreef:Biologie als wetenschap, of biologie als leer van het leven?
Wat is het verschil??
Wel, biologie als wetenschap wil niet weten van een schepping...
Als biologie de leer van het leven is, is de schepping helemaal niet uitgesloten...
Maar ik moet je eerlijk zeggen dat mijn associaties die ik bij de posting had mij nu niet meer helder voor de geest staan, het was al een poosje geleden. (Om precies te zijn bijna 4 weken, en daartussen heb ik een nogal turbulente tijd (maar wel geweldig!) gehad)
Galateia schreef:Ja, dit is echt bizar nieuws. Ik moest echt even met mijn ogen knipperen. En dan niet eens zozeer, omdat het om een meisje van 12 gaat (dat is natuurlijk verschrikkelijk, maar ja, biologisch gezien wel mogelijk en je weet nooit wat jonge meisjes doen - of wat er met hen wordt gedaan), maar wel omdat niemand wist, dat ze zwanger was. Sjonge. Waar zat die baby dan? Zelf heeft ze dus ook niks in de gaten gehad.![]()
Ik hoop heel erg voor zowel dit meisje als de baby, dat de baby ontstaan is doordat het meisje vrijwillige seks had met een jongen. En dat ze uit een gezin komt, waar ze beiden veilig kunnen opgroeien.
Haring schreef:Dat hoop ik ook, alleen ik vrees het ergste
Riska schreef:Ik vrees dat er geen sprake was van een thuis.
Overigens is er nu weer een bericht dat een driejarige zondag door ouders is doodgeslagen.
Je wordt er compleet zie van, dat kinderen niet veilig zijn, dat er mensen zijn die met hun poten aan kinderen komen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten