Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:sela schreef:bezoek is een goede gelegenheid idd om alles eens aan kant te gooien.
Sterker nog: bezoek werkt hier errug goed. Dan gaan we meteen opruimen en schoonmaken.
Soms is het echt een chaos en dan zeggen we tegen elkaar "wie zullen we voor morgen eens uitnodigen?"
Dan hebben we een goede reden om eens aan de slag te gaan. Wij kunnen namelijk prima in chaos overleven.
sela schreef:het beste voor mijn huis is het uitnodigen van mijn moeder of schoonmoeder.
Rolf schreef:Wat goed en waar is, kan niet altijd afgemeten worden aan wat anderen
ervan denken. Beter is het te kijken naar wat er van komt. Netheid en
orde kunnen een positieve invloed hebben. Bovendien, het is helemaal
fout om te denken dat mensen die van netheid en orde houden niet
ontspannen kunnen zijn. Integendeel, als je 's avonds alles netjes
achterlaat kun je gerust je ogen dicht doen.
Rolf schreef:En, wat komt er van kinderen die niet voldoende met orde opgevoed
worden? Zo vader zo zoon, zo moeder zo dochter. Daar zit toch wel enige
waarheid in.
Rolf schreef:Er zijn echter een aantal beroepen waar zij geschikt voor zijn, en ik niet.
Rolf schreef:Kinderen moet je m.i. met orde en netheid
opvoeden, maar ook met liefde, en een luisterend oor. Zodat ze hun
verhaaltje kwijt kunnen.
Een beroep kan ik zo direct niet noemen, daar moet ik even over nadenken.Galateia schreef:En die beroepen zijn?
Tuinfluiter schreef:Beste meiden, het is niet zo gezellig om Annette zo aan te vallen denk ik.
Dit is toch haar keus om het zo te willen doen?
Een ieder doet het om zijn eigen manier en dat kunnen we beter maar zo laten.
Er zijn wel ergere dingen als dat een kind bijvoorbeeld het liefst alleen maar in de speelkamer mag spelen, denk bijvoorbeeld aan een moeder die 5 dagen in de week werkt en niet gezellig een keertje met de kinderen kan gaan zitten spelen.
Acire schreef:Tuinfluiter schreef:Beste meiden, het is niet zo gezellig om Annette zo aan te vallen denk ik.
Dit is toch haar keus om het zo te willen doen?
Een ieder doet het om zijn eigen manier en dat kunnen we beter maar zo laten.
Er zijn wel ergere dingen als dat een kind bijvoorbeeld het liefst alleen maar in de speelkamer mag spelen, denk bijvoorbeeld aan een moeder die 5 dagen in de week werkt en niet gezellig een keertje met de kinderen kan gaan zitten spelen.
oh, ik bedoel het ook helemaal niet om haar aan te vallen. Als zij dat zo wil doen, best, ze doet maar!
Maar misschien mag ik daar ook een mening over hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten