Ja, ik vind gourmetten ook eigenlijk hartstikke leuk! Lekkere stukjes vlees, vis en vega. Veel soorten groenten aan ministukjes. Stokbrood met heerlijke kaasjes. Fruitsalade. Sausjes.
Eerste kerstdag eten we bij m'n moeder en ze vertelde gisteren dat ze een visschotel hebben uitgezocht en besteld. Als het is zoals ze vertelde, dan gaan we ontzettend smullen!
Tweede kerstdag zijn we met zijn allen bij m'n schoonouders en ik heb geen idee wat we gaan eten. Waarschijnlijk iets niet te moeilijk. Misschien nemen we allemaal wat mee en creeeren we een buffetje was al bedacht. Altijd leuk en lekker!
En oudejaarsdag gewoon traditioneel appelflappen bakken. Ik vind het vooral supergezellig en natuurlijk ook heel lekker. Als het er maar niet te veel zijn voor onzelf, want anders komen ze op een gegeven moment je oren uit

We bakken ook altijd voor alleenstaande (oudere) mensen die het zelf niet kunnen, maar ze wel graag lusten en dan brengen we schalen vol rond aan het eind van de oudejaarsdag. Dat is zo gaaf om te doen!