johannes1 schreef:Of vaak tegengas geven, want dan schijn je op de zwarte lijst te komen
Ik had ze uitgenodigd jaren geleden om over een boekje door te praten.
Heb ze nooit gezien, dus ik denk dat ik op de zwarte lijst sta...
Moderator: Moderafo's
johannes1 schreef:Of vaak tegengas geven, want dan schijn je op de zwarte lijst te komen
emeth schreef:Arco, een Mezoeza zorgt er niet voor dat ze je deur voorbij gaan. Zij prediken tegen iedereen ongeacht welke religie men heeft en zijn in Israel ook aktief. Ook hebben zij speciale brochures voor gelovigen die het Jodendom aanhangen, net als dat ze dat hebben voor bv Moslims, Hindoes en aanhangers van aziatische religies of het in afrika bekende animisme.
hier is een downloadlink naar de brochure (in PDF) die gebruikt wordt voor Joodse gelovigen
http://download.jw.org/files/media_books/3c/hl_O.pdf
Boerin schreef:Bij m'n vorige huis kwamen ze heel vaak langs. Blij dat ik er vanaf ben. Al die vreselijke boekjes en dan dorst ik weer geen nee te zeggen. Het rare is dat ik ze op forums juist heel leuk vind als gesprekspartner.
schelpje3 schreef:Daar zie je hen nietHet zijn wat sneue types.
Maar hoe weet je dan dat het J.G. zijn?
Boerin schreef:Ach het zijn best aardige mensen, maar op een forum kun je ophouden met posten als je geen zin hebt.
Op andere forums zaten er een paar, die zeiden dat gewoon.
Ik ben zelf vroeger ook weleens langs de deuren gegaan om evangelisatiefolders uit te delen, vreselijk. Toen zei iemand: Nou je bent geen Jehovah getuige, want ik liep er niet zo keurig netjes gekleed bij.
Rozijn schreef:De laatste keer dat ik zelf uitgebreid met ze sprak, stond er een leuk jong stel aan de deur. Nix ouderwets, gewoon vlot.
Rozijn schreef:De laatste keer dat ik zelf uitgebreid met ze sprak, stond er een leuk jong stel aan de deur. Nix ouderwets, gewoon vlot.
schelpje3 schreef:Van Y.T. afgehaald:
Maar deze komen aardig overeen.
Boerin schreef:https://www.youtube.com/watch?v=FnsbvUUjrWs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten