Moderator: Moderafo's
S-je schreef:tinos schreef:
volgens mij klopt het wel.. ik ken weinig tot geen vrouwen die goed kaart kunnen lezenmaar goed, toeristische routes kunnen ook best leuk zijn
Okay, dan mag je nu zeggen dat je er wel een kent
Vrijwel altijd weet ik, wanneer ik één keer ergens ben geweest (ook bij extreem onbekend terrein, buitenland enzo), precies nog hoe je erheen moet rijden, al is het na een paar jaar pas...
Ook uit m'n kinderjaren weet ik nog heel goed hoe bepaalde straten, kruisingen en situaties eruit zagen in Frankrijk.
k Zou best eens willen weten of iemand anders ook foto's maakt van straten en een soort kaarten in zijn hoofd maakt van dorpen en steden...
---
Volgens mij zit het probleem van wel of niet auto kunnen rijden ook voor een groot gedeelte in de interesse.
Jongens worden van jongs af aan al gebombardeerd met speelgoed-autootjes en vrachtwagens. Tegenover de meisjes die daar pas rond de 17e jaar meer mee in aanraking komen.
Vroeger stond ik er altijd met m'n neus bovenop als m'n pa aan de auto of aan zijn motor zat te sleutelen. k Vond dat altijd mega interessant. Daarom lette ik in de auto tijdens het rijden ook meer op hoe mijn pa of ma reed. Dus...
Annemieke86 schreef:Dat veel vrouwen moeite hebben met kaartlezen en inparkeren, komt omdat zij in de baarmoeder te weinig zijn blootgesteld aan het mannelijke hormoon testosteron. Dat blijkt uit onderzoek door Duitse wetenschappers aan de universiteit van Giessen.
tinos schreef:verkeerd gereden zeker
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten