Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:tanteoranje schreef:Acire schreef:
Ik heb gewoon wat tegen verloven
... wat kan daar nou op tegen zijn???![]()
Ieder zo z'n eigen menig maar ik snap het ook niet![]()
Acire schreef:lammetje schreef:tanteoranje schreef:Acire schreef:
Ik heb gewoon wat tegen verloven
... wat kan daar nou op tegen zijn???![]()
Ieder zo z'n eigen menig maar ik snap het ook niet![]()
Grijnz... dat zal ik jullie eens haaaarfijn uitleggen![]()
Ik vind verloven ouderwets, burgerlijk en traditioneel. En dus moet ik er niets van hebben. Dat ik met Jaco wil trouwen dat weet hij heus wel, dat hoeft ie echt niet een keer speciaal te vragen ofzo![]()
Bij verloven hoort (vaak) ook noggeens zo'n vreselijk feestje, waarbij allerlei mensen komen met wasmanden, naaimachines, handdoeken en allemaal van die uitzettroep, en aangezien ik ook een hekel heb aan uitzet......
Ik ga nog verder..kben nog niet klaar... Bij verloven horen ook nog van die akelige ronde glimmende dingen: Ja juist, de ringen!
Als eerste heb ik een takkehekel aan sieraden, ik draag ook helemaal nix, zelfs geen horloge. En ik krijg gewoon kippevel over m'n hele lijf bij het idee dat ik zo'n ding moet dragen.
Als tweede heeft iedereen ringen, dus vind ik dat burgerlijk traditioneel en ouderwets, en daarom wil ik geen ringen! (Wat wel weet ik nog niet. Tatouages is nu ook weer zo wat)
Dit was ongeveer de helft van mijn aversie tegen verloven, de andere helft zal ik jullie besparen
Maaar... ik begrijp dat het voor mensen die het wel doen iets heel bijzonders is, voor hen is het een heugelijk feit, en daarom ben ik echt wel blij voor jullie, en is mijn felicitatie ECHT gemeend!!!
meid20 schreef:hey lammetje en vlieger!!
van harte gefeliciteerd!!
btje laat maar goed beter laat dan niet...
leuk om te zien dat je toch via refoweb kan date![]()
Ik heb mn vriend ook via refoweb en we hebben al meer dan 2 jaar!
wie weet komen wij ook nog in het rijtje te staan![]()
veel geluk samen!!
Groetjes
meid20
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Christa schreef:Misschien kan het artikel uit het RD wel een speciale plaats krijgen hier op RW. Het is toch wel heel bijzonder!!!
Jammer genoeg kon ik de link naar het artikel niet vinden! Maar het was echt een leuk stuk!!!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 29 gasten