Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:Zo, ik heb even wat naar boven gehaald...
De laatste keer dat we gingen schaatsen in Leiden is al weer 2 jaar geleden
Het is weer tijd dat we met een groepje RW'ers de Leidse ijsbaan onveilig maken!
Wat is nou de bedoeling van deze meeting?! Dat we gaan schaatsen! En JA, ven de personen die komen wordt dus verwacht dat zij schaatsen meenemen! Als je het niet kunt, no problems Juliah en ik zorgen ervoor dat iedereen op het ijs heeft gestaan
In principe luidt het programma zo:
-'s middags: Schaatsen, bijkomen van het schaatsen, even wandelen door Leiden(whatever), en vervolgens eten.
-'s avonds: We hebben nog niets bedacht voor de avond, en dan gaan we niet doe ook Wij kunnen het ons goed voorstellen dat mensen na het eten naar huis willen, sommige moeten een grote afstand reizen en schaatsen is ook best wel vermoeiend Mochten er een aantal enthousiastelingen achter willen blijven in Leiden dan gaan we zeker wat leuks doen! Onszelf vermaken in een cafétje of whatever, dat bedenken we terplekke!
Waar: We beginnen bij Leiden Centraal, en daar eindigen we weer.
Wanneer: woensdag 5 januari 13.00 uur
Hoe: Aanmelden via PB bij mij (De Badeend)
De kosten:
-Schaatsen: rond de 3 euro (hoe meer mensen er mee gaan, hoe goedkoper het wordt)
-voor de rest: http://www.ijshalleiden.nl
-heb je vraag, pb het mij gewoon dan bel ik de schaatsbaan wel even op!
Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma" zie de uitleg....Wees er 's middags gewoon bij!
Als je er zeker van bent dát je komt, wil je mij even een pb sturen? (Juliah helpt mij met organiseren maar de pb's krijgen we het liefste in 1 inbox) Als we weten wie er zeker zullen komen, dan krijg je de nadere details+telefoon nummers.
Je kunt verwachten; DBE, Juliah, Mystery, AssiFv, Janoek, lalage+vriendin en Wishori Wasesu. Ik heb van een paar anderen vernomen dat zij hun uiterste best gaan doen om te komen! Vergeet niet even te pb-en mensen!
@reform: Als je zeker weet dat je komt, stuur dan even een pbDan krijg je tzt de details over de meeting etc.
@lalage: vriendin meenemen is best. Leuk dat je komt!
@AssiFv: vriend meenemen is goed.
^zolang het maar een refoweb-mini-meeting blijft^
Tja, ik ga echt geen mensen weigeren die van plan zijn aan de kant te zitten, maar het klinkt stom![]()
Dan zijn we al met zn 8-en
bloempie20 schreef:Het lijkt me onwijs gaaf om mee te gaan!
Maar helaas heb ik geen schaatsen...(Ik kan eigenlijk ook niet schaatsen)
Op de site zag ik niet of je schaatsen kan huren. DBE, weet jij of dat kan en hoeveel dat kost??
Jannoek schreef:doesn't matter, ik kan ook niet schaatsen!
en op de site staat trouwens wel dat je schaatsen kan huren hoor
Winkel:
Wordt beheerd door "De Grimsport". Voor verkoop, verhuur, lease en slijpen van schaatsen. Info winlel; 071-5723911
dE bAdEeND schreef:Jannoek schreef:doesn't matter, ik kan ook niet schaatsen!
en op de site staat trouwens wel dat je schaatsen kan huren hoor
Winkel:
Wordt beheerd door "De Grimsport". Voor verkoop, verhuur, lease en slijpen van schaatsen. Info winlel; 071-5723911
Heeft er iemand gebeld? Ik bel anders vanochtend even!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten