Schaatsen in de kerstvakantie (Leiden) 5 januari 2005

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 dec 2004 19:37

Ik mis nog opgaves van Butterfly, Aragorn, Legolas, Marnix....

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 16 dec 2004 19:42

Lalage schreef:Ik mis nog opgaves van Butterfly, Aragorn, Legolas, Marnix....

Ik heb geen pb's gehad...
Dus, dat.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 dec 2004 19:56

zouden zij komen dan?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 dec 2004 21:55

Jannoek schreef:

zouden zij komen dan?

nee maar dat wil ik wel :)

eddywally
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor eddywally » 16 dec 2004 22:49

dE bAdEeND schreef:Zo, ik heb even wat naar boven gehaald...

De laatste keer dat we gingen schaatsen in Leiden is al weer 2 jaar geleden

Het is weer tijd dat we met een groepje RW'ers de Leidse ijsbaan onveilig maken!

Wat is nou de bedoeling van deze meeting?! Dat we gaan schaatsen! En JA, ven de personen die komen wordt dus verwacht dat zij schaatsen meenemen! Als je het niet kunt, no problems Juliah en ik zorgen ervoor dat iedereen op het ijs heeft gestaan

In principe luidt het programma zo:
-'s middags: Schaatsen, bijkomen van het schaatsen, even wandelen door Leiden(whatever), en vervolgens eten.
-'s avonds: We hebben nog niets bedacht voor de avond, en dan gaan we niet doe ook Wij kunnen het ons goed voorstellen dat mensen na het eten naar huis willen, sommige moeten een grote afstand reizen en schaatsen is ook best wel vermoeiend Mochten er een aantal enthousiastelingen achter willen blijven in Leiden dan gaan we zeker wat leuks doen! Onszelf vermaken in een cafétje of whatever, dat bedenken we terplekke!

Waar: We beginnen bij Leiden Centraal, en daar eindigen we weer.
Wanneer: woensdag 5 januari 13.00 uur
Hoe: Aanmelden via PB bij mij (De Badeend)

De kosten:
-Schaatsen: rond de 3 euro (hoe meer mensen er mee gaan, hoe goedkoper het wordt)
-voor de rest: http://www.ijshalleiden.nl
-heb je vraag, pb het mij gewoon dan bel ik de schaatsbaan wel even op!

Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma" zie de uitleg....Wees er 's middags gewoon bij!

Als je er zeker van bent dát je komt, wil je mij even een pb sturen? (Juliah helpt mij met organiseren maar de pb's krijgen we het liefste in 1 inbox) Als we weten wie er zeker zullen komen, dan krijg je de nadere details+telefoon nummers.

Je kunt verwachten; DBE, Juliah, Mystery, AssiFv, Janoek, lalage+vriendin en Wishori Wasesu. Ik heb van een paar anderen vernomen dat zij hun uiterste best gaan doen om te komen! Vergeet niet even te pb-en mensen!

@reform: Als je zeker weet dat je komt, stuur dan even een pb :wink: Dan krijg je tzt de details over de meeting etc.
@lalage: vriendin meenemen is best. Leuk dat je komt!
@AssiFv: vriend meenemen is goed.

^zolang het maar een refoweb-mini-meeting blijft :wink:^

Tja, ik ga echt geen mensen weigeren die van plan zijn aan de kant te zitten, maar het klinkt stom :|

Dan zijn we al met zn 8-en :mrgreen:

Ey badeend ik wou best langs komen maar ik kan alleen 'savonds kunnen we niet iets regelen ??

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 dec 2004 22:51

Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma" zie de uitleg....Wees er 's middags gewoon bij!

Lezen is moeilijk he eddy? Het staat er met koeienletters in...

eddywally
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor eddywally » 16 dec 2004 22:59

Lalage schreef:Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma" zie de uitleg....Wees er 's middags gewoon bij!

Lezen is moeilijk he eddy? Het staat er met koeienletters in...

Nee ik had het wel gezien maar misshien wel mogelijk, je hebt nee je kan ja krijgen.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 dec 2004 23:55

Het lijkt me onwijs gaaf om mee te gaan!
Maar helaas heb ik geen schaatsen...(Ik kan eigenlijk ook niet schaatsen 8-[ )
Op de site zag ik niet of je schaatsen kan huren. DBE, weet jij of dat kan en hoeveel dat kost??
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

LegoDoos
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor LegoDoos » 17 dec 2004 00:53

Whoeii ik kreeg een pbtje waarin mij vriendelijk doch dringend werd verzocht om vooral ook mee te gaan schaatsen.. Wat mij uiteraard erg leuk lijkt :D

Het nare is dat ik geen schaatsen heb, en dat het mij ook ernstig ontbreekt aan financien.. Dus als je ff vertelt hoe duur dat schaatsenhuren is :)

Maargoed, niets is zeker, (wat blaat ik? :? ) maar ik weet dus nog niet zeker of ik kom dus een pb stuur ik nog ff niet.

Leuk dat er mensen komen die ik nog nooit gezien heb :) enn marnix moet ook komen want die heb ik ook nog nooit gezien :wink:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 dec 2004 09:14

bloempie20 schreef:Het lijkt me onwijs gaaf om mee te gaan!
Maar helaas heb ik geen schaatsen...(Ik kan eigenlijk ook niet schaatsen 8-[ )
Op de site zag ik niet of je schaatsen kan huren. DBE, weet jij of dat kan en hoeveel dat kost??

doesn't matter, ik kan ook niet schaatsen! :)
en op de site staat trouwens wel dat je schaatsen kan huren hoor ;)
Winkel:
Wordt beheerd door "De Grimsport". Voor verkoop, verhuur, lease en slijpen van schaatsen. Info winlel; 071-5723911

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 17 dec 2004 10:00

Jannoek schreef:doesn't matter, ik kan ook niet schaatsen! :)
Winkel:
Wordt beheerd door "De Grimsport". Voor verkoop, verhuur, lease en slijpen van schaatsen. Info winlel; 071-5723911

Heeft er iemand gebeld? Ik bel anders vanochtend even!
Dus, dat.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 dec 2004 10:13

dE bAdEeND schreef:
Jannoek schreef:doesn't matter, ik kan ook niet schaatsen! :)
Winkel:

Heeft er iemand gebeld? Ik bel anders vanochtend even!

kheb niet gebeld!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 17 dec 2004 13:12

De laatste keer dat we gingen schaatsen in Leiden is al weer 2 jaar geleden! [-X Het is weer tijd dat we met een groepje RW'ers de Leidse ijsbaan onveilig maken! d:)b

In principe luidt het programma zo:
-We spreken af op Leiden centraal 12.30, het station is niet groot maar je hoort nog waar je wezen moet! De meesten van ons kennen elkaar al van meetings, en voor diegene die nog nooit gemeet hebben, nemen we de badeend mee als “herkenning”. De badeend is immers onze schaats-mascotte. |:)|
-Als iedereen aanwezig is, lopen we naar de ijsbaan, wat ongeveer 10 minuten duurt. Daar zullen we ons vermaken tot 15.00, rond dat tijdstip gaat de ijsbaan dicht. Misschien kunnen we wel even in het restaurantje van de ijshal zitten? :)~] Of Juliah en ik begeleiden jullie bij een toeristisch rondje Leiden? !:) Whatever!
-Het zou ontzettend gezellig zijn om met z’n allen lekker ergens te gaan eten. Als jullie ideeën hebben, post het gewoon! Mocht het aantal refowebbers wat op de meeting komt meevallen, dan bieden Juliah en ik een maaltijd aan bij ons thuis. (Het menu is heel simpel: soep en broodjes.)
-'s avonds: We hebben nog niets bedacht voor de avond. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat mensen na het eten naar huis willen, sommige moeten een grote afstand reizen en schaatsen is ook best vermoeiend. Mochten er een aantal enthousiastelingen achter willen blijven in Leiden dan gaan we zeker wat leuks doen! Onszelf vermaken in een cafeetje bijvoorbeeld, maar dat bedenken we terplekke! !:) :0~

Wat is nou de bedoeling van deze meeting?! Dat we gaan schaatsen! En JA, ven de personen die komen wordt dus verwacht dat zij schaatsen meenemen! Als je het niet kunt, no problems Juliah en ik zorgen ervoor dat iedereen op het ijs heeft gestaan

Alles op een rijtje:
Waar: We beginnen bij Leiden Centraal, en daar eindigen we weer.
Wanneer: woensdag 5 januari 12.30 uur
Hoe: Als je er zeker van bent dát je komt, wil je mij even een pb sturen? (Juliah helpt mij met organiseren maar de pb's krijgen we het liefste in 1 inbox) Als we weten wie er zeker zullen komen, dan krijg je de nadere details+telefoon nummers.

De kosten:
-Schaatsen: rond de 3 euro (hoe meer mensen er mee gaan, hoe goedkoper het wordt)
-Het eventuele huren van schaatsen kost: 4, 50 euro per paar per middag.
-Voor de rest, check it out op http://www.ijshalleiden.nl
-Avond eten, als we in de stad eten wordt het waarschijnlijk pannenkoeken eten in de stad. Eten we bij Juliah en mij thuis, dan vragen wij jullie niks voor eten, omdat wij het leuk vinden dat jullie naar Leiden komen! 8>) (mocht dat laatste het geval zijn, heb je wel een buskaart nodig! Van de stad naar ons huis is 2 strippen, en terug ook weer 2. Maar misschien komt iemand met de auto? Of stelt één van mij familieleden zich beschikbaar als taxichauffeur voor de mensen zonder OV, maar dat telt dan alleen voor route náár het station)
-heb je vraag, pb het mij!

Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma"! Niets is zeker, en we beslissen met het eten wat we gaan doen.

:@
Als je er zeker van bent dát je komt, wil je mij even een pb sturen? (Juliah helpt mij met organiseren maar de pb's krijgen we het liefste in 1 inbox) Als we weten wie er zeker zullen komen, dan krijg je de nadere details+telefoon nummers

Je kunt verwachten;

DBE,
Juliah
Mystery
AssiFv(+vriend?)
Janoek
lalage+vriendin
Wishori Wasesu.

Verder stel ik voor dat Meschianza&rRaido ons verzorgen met koek en zopie?! :D Juliah en ik zorgen voor chocomel+lekkers! (Of iemand moet nog iets mee willen nemen?)
Dus, dat.

Wishori Wasesu
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Wishori Wasesu » 17 dec 2004 13:17

Mij zal het ook niet boeien of iedereen wel of niet op het ijs stapt als het maar niet ten kosten gaat van de ijspret.

Sluit me aan bij Mystery....hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!

Ik heb zin in dit glijpartijtje :mrgreen:
sol lucet omnibus

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 dec 2004 13:41

ik offer mn strippenkaart op voor mensen zonder ov!
heb er nog een en ik gebruik m tog nie...
zijn nog 12 strippen I guess...

Terug naar “Archief”