Ik was gisteren bij een doopdienst aanwezig en daar werd iemand gedoopt die moslim is geweest.
Hij zei: In de Islam moet je geboden onderhouden om tot God te komen, in het christendom kom je tot God en dan ga je zijn geboden onderhouden.
Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:Dat is hetzelfde als hetgeen ik citeerde. Verder ben ik het met je eens.
Pieter schreef:Ho. We moeten ook eerlijk zijn.
Dat van die 70 (geen 13) maagden wordt met name door westerlingen nogal eens uit z'n verband gerukt.
Elke moslim ontvangt als hij behouden wordt in het hiernamaals:
1. toegang tot de reine tuin (het Paradijs)
2. rein water (de rivieren onder het Paradijs)
3. reine maagden
(Zie ook Koran, 4:57)
Het gaat vooral om de essentie van het reine. Die maagden zijn er om hem te dienen, niet in de eerste plaats om te gebruiken. Al zullen er best moslims zijn die allereerst daaraan denken...
kees81 schreef:Pieter schreef:Ho. We moeten ook eerlijk zijn.
Dat van die 70 (geen 13) maagden wordt met name door westerlingen nogal eens uit z'n verband gerukt.
Elke moslim ontvangt als hij behouden wordt in het hiernamaals:
1. toegang tot de reine tuin (het Paradijs)
2. rein water (de rivieren onder het Paradijs)
3. reine maagden
(Zie ook Koran, 4:57)
Het gaat vooral om de essentie van het reine. Die maagden zijn er om hem te dienen, niet in de eerste plaats om te gebruiken. Al zullen er best moslims zijn die allereerst daaraan denken...
waarom is het dan van belang dat ze maagd zijn, als ze er alleen zijn om te dienen... en wel weer opvallend dat de maagden dus vrouwen zijn... (puur om te dienen dus ondergeschikt aan de man zoals het in dat geloof nu eenmaal hoort...)
maargoed... voordat je het reine krijgt moet je eerst je ingewanden verspreiden over een drukbezocht marktplein. raar spul.
kees81 schreef:je kan brommen wat je wil, maar voorzover ik weet doen alleen moslims dat... sterven als martelaar (het woord martelaar is mijn inziens te vervangen door achterlijke, maar dat even terzijde)...
kees81 schreef:hoe zat het met de jappen en de kamikazevluchten, was dat for god or for country?
De islam kan alleen bestaan in een cultuur van geestelijke overheersing en terreur. Elke islamiet weet dat hij in Europa, woont in een huis van oorlog dat eerst een huis van vrede zal zijn als de sjaria, de islamitische wetgeving, een feit is. Tot die dag moet hij zien te overleven in compromissen en in aanpassing, maar daar nimmer vrede mee hebben. De geschiedenis van de politieke islam belooft weinig goeds voor de toekomst. Overal is de integratiepolitiek volledig mislukt omdat ze niet willen integreren. Ze bieden weerstand aan elke vorm van integratie en daarbij wordt vooral de nadruk gelegd op de slachtofferrol, waarin islamieten al van nature kruipen. Het minste of geringste commentaar aan hun adres levert de reactie op dat ze worden gediscrimineerd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten