Wat doe je nu absoluut NIET met je vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 nov 2004 12:28

Sjongejonge, wat zijn we weer christelijk bezig. Ik vind joepie ook weleens irritant hoor... Ik begrijp wel dat MM zo reageert. Maar eigenlijk zouden beide dames nu sorry moeten zeggen. Dat lijkt me wel zo volwassen. Dus... geef elkaar een hand en dan zand erover.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 nov 2004 12:44

Lalage schreef:Sjongejonge, wat zijn we weer christelijk bezig. Ik vind joepie ook weleens irritant hoor... Ik begrijp wel dat MM zo reageert. Maar eigenlijk zouden beide dames nu sorry moeten zeggen. Dat lijkt me wel zo volwassen. Dus... geef elkaar een hand en dan zand erover.

Ik neig er tegenwoordig steeds meer voor om meewarig te verzuchten: die ouderen van tegenwoordig.. :?

joepie

Berichtdoor joepie » 08 nov 2004 13:22

Sorry hoor MM dat jij je aangevallen voelt, maar als ik zeg dat klisma's allang neit meer gegeven worden komt dat omdat jij zegt dat je die KRIJGT in het ziekenhuis. En dat is dus niet zo.
Heel veel vrouwen raken gewoon bij de bevalling wat ontlasting kwijt. En als je je al schaamt om een wind te laten bij je eigen man/vriend of om je benen te scheren, dan denk ik dat je, als je dat mee maakt dus helemaal vrselijk gaat schamen.
Als het bij zoiets normaals als is, want laten we wel wezen, iedereen laat elke dag winden. En je man scheert zich ook waar jij bij bent dus waarom niet andersom. Hele normale dingen.

En ja, ik weet uiteraard wat een sectio, Vacuümextractie enz is, doe tenslotte niet alleen thuisbevallingen.

En je komt nogal eens aan met het feit dat je zo mooi bent en nog niet dik en ook geen rimpels en hoe ik eruit zie, moet je niet zeggen dat jij je niet over mij uitlaat en ik wel over jou.

Maar blijf vooral gewoon jezelf bij je eigen man/vriend. vrouw/vriendin.
Want eens zullen ze toch al je rimpels zien, en je uitgezakte borsten, en je grijze haren die je kunt verbergen onder door ze te verven, maar ja, ook dat is maar tijdelijk.
Als je bij eigen niet jezelf kunt zijn is er gewoon iets goed mis.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 nov 2004 13:24

joepie schreef:En als je je al schaamt om een wind te laten bij je eigen man/vriend of om je benen te scheren, dan denk ik dat je, als je dat mee maakt dus helemaal vrselijk gaat schamen.

Nog 1 keer dan: het gaat niet om schaamte, maar om fatsoen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 nov 2004 13:26

Jullie hebben het over twee verschillende dingen: dingen durven waar je geliefde bij is en die dingen ook daadwerkelijk doen. Ik durf best mijn oksels te scheren waar mijn vriend bij is of te douchen ofzo, maar ik doe dat niet. Waarom niet? Gewoon niet. Ik schaam me niet, maar hij hoeft dat niet perse te zien.

joepie

Berichtdoor joepie » 08 nov 2004 13:39

Ja, fatsoen. Wie bepaald dus wat fatsoenlijk is?
Volgens de dikke van dale zijn dat goede zeden.
Maar wie bepaald die goede zeden?
Ik vind het onfatsoenlijk als iemand:drinkt. Of in zijn blote billen rondloopt op het strand. Of slurpt als hij iets drinkt. Of niet met mes en vork eet.
Of uit zijn neus loopt te eten, aan zijn nagels zit te bijten, aan zijn kont staat te krabben.
Nu ik denk dat iedereen wel weer een ander lijstje heeft.

Maar of je dat ook moet aanhouden in een relatie? Vraag ik me af.
Ik schaam mij werkelijk nergens voor in onze relatie omdat ik dat niet hoef. We kunnen gewoon onszelf zijn.
Want ik vind het fatsoenlijk om met mes en vork te eten maar als mijn man gewoon met zijn lepel eet zal ik hem er echt niet om veroordelen.
Hij moet vooral doen waar hij zich prettig bij voelt.
Kan me werkelijk helemaal niets schelen.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 08 nov 2004 13:46

muhaha vooral dat : hoe ontstaat wind- balkje hier onderaan :mrgreen:

En ik vind MM en Joepie een stel kinderen. Nee erger nog. Kinderen zeggen nog sneller sorry en blijven niet zo lang door zaniken.

Maar goed, das mijn bescheiden mening 8)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

joepie

Berichtdoor joepie » 08 nov 2004 13:54

JialiKelly schreef:muhaha vooral dat : hoe ontstaat wind- balkje hier onderaan :mrgreen:
En ik vind MM en Joepie een stel kinderen. Nee erger nog. Kinderen zeggen nog sneller sorry en blijven niet zo lang door zaniken.

Maar goed, das mijn bescheiden mening 8)

Ik zou sorry zeggen als ik iets verkeerd zou gezegd hebben, maar dat is geenszins het geval. En dat doorgaan doen jullie nu al een aantal postings.
Maar als iemand zulke nonsens loopt te vertellen als waarheid die niet waar zijn, tja, dan kan ik niet anders dan er iets over zeggen. :mrgreen:

Rafaëlla
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rafaëlla » 08 nov 2004 14:02

Zouden ze op refoweb niet een nieuw subforum kunnen openen waar men hun wrevels en of gemopper zou kunnen plaatsen,..dat lucht op en houdt de fora schoon van gemopper en op de man spelen?

:(
Het is zo jammer dat een discussie zo snel verzand in praten over elkaar in plaats van praten MET elkaar.
Maar goed dat is even off topic tussendoor.

God Bless, Rafaëlla
God grant me the serenity, to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 08 nov 2004 14:05

Hmm MM en Joepie ik had van jullie toch wel een klein beetje meer levenswijsheid verwacht ipv het hier uren door blijven zeuren en kijken wie er nu eigenlijk gelijk heeft. Jullie komen er toch niet uit, dus houd er gewoon over op..;-)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 08 nov 2004 14:06

Verder denk ik ook niet dat iedereen in al die details geinteresseerd is, is mijn bescheiden mening...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 nov 2004 14:14

joepie schreef:Ja, fatsoen. Wie bepaald dus wat fatsoenlijk is?
Volgens de dikke van dale zijn dat goede zeden.
Maar wie bepaald die goede zeden?
Ik vind het onfatsoenlijk als iemand:drinkt. Of in zijn blote billen rondloopt op het strand. Of slurpt als hij iets drinkt. Of niet met mes en vork eet.
Of uit zijn neus loopt te eten, aan zijn nagels zit te bijten, aan zijn kont staat te krabben.
Nu ik denk dat iedereen wel weer een ander lijstje heeft.

Oke. En als je man nu al die dingen die jij nu noemt gaat doen in jouw bijzijn? Tuurlijk maak je daar geen halszaak van, maar ik zou toch zoiets hebben van: liever niet. Ook al schaam je je niet, dan kun je je nog wel zo gedragen dat de ander zich er niet aan hoeft te ergeren. Juist omdat je van elkaar houdt.

Maar of je dat ook moet aanhouden in een relatie? Vraag ik me af.
Ik schaam mij werkelijk nergens voor in onze relatie omdat ik dat niet hoef. We kunnen gewoon onszelf zijn.

Dat is fijn. :) Alleen is het jammer dat sommige mensen soms maar beter niet zichzelf kunnen zijn. 8)

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 nov 2004 14:57

JialiKelly schreef:En verder blijf ik zoals ik al zei liever weg uit dit topic. Schmerigkeit.

idd! Een wind laten kan in het bijzijn van je broer of zus omdat je aan elkaar gewend bent, in een relatie doe je aan romantiek :8> Niet al deze vunzigheden, bah! [-X
Dus, dat.

Rafaëlla
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rafaëlla » 08 nov 2004 15:21

Hmm,...waar doe je dat dan wel?
Winden moeten er toch ook uit?
:? :shock:

God Bless, Rafaëlla

:mrgreen:
God grant me the serenity, to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 nov 2004 17:53

whahah, ik moet echt errug lachen om al dat fatsoen van iedereen!!

Goed..laat iedereen maar lekker doen wat hij of zij netjes en leuk vind!!

Ik vind t allemaal wel prima!!

Terug naar “Archief”