Mariamagdalena schreef:Jas houdt niet van makeup, hij ziet ons liever zo:

Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Jas, gebruikt jou vrouw nooit makeup dan? En je dochters en/of schoondochters ook niet?
jas schreef:Mariamagdalena schreef:Jas, gebruikt jou vrouw nooit makeup dan? En je dochters en/of schoondochters ook niet?
Hoevaak moet ik nog uitleggen dat ik zelf niks heb tegen het gebruik van make-up? Ik verwoord slechts de heersende gedachten hierover op basis van een interpretatie van de Bijbel en kerkleer door reformatorischen die nogmaals niet de mijne is en die ik zelfs ervaar als een schijnwaarheid. Het enige wat ik dus doe is de frictie tussen leer en leven in refoland aan de kaak stellen. Overigens gebruikt mijn vrouw geen make-up. Zij is een frisse verschijning van zichzelf. Gode zij dank. Dochters heb ik niet, waarvoor nogmaals Gode zij dank.
jas schreef:Mariamagdalena schreef:Jas, gebruikt jou vrouw nooit makeup dan? En je dochters en/of schoondochters ook niet?
Hoevaak moet ik nog uitleggen dat ik zelf niks heb tegen het gebruik van make-up? Ik verwoord slechts de heersende gedachten hierover op basis van een interpretatie van de Bijbel en kerkleer door reformatorischen die nogmaals niet de mijne is en die ik zelfs ervaar als een schijnwaarheid. Het enige wat ik dus doe is de frictie tussen leer en leven in refoland aan de kaak stellen. Overigens gebruikt mijn vrouw geen make-up. Zij is een frisse verschijning van zichzelf. Gode zij dank. Dochters heb ik niet, waarvoor nogmaals Gode zij dank.
Mariamagdalena schreef:En wat is er mis met dochters???? Waarom alleen zonen???????
meschianza schreef:jas schreef:Mariamagdalena schreef:Jas, gebruikt jou vrouw nooit makeup dan? En je dochters en/of schoondochters ook niet?
*kan het niet laten*
Okee, nu komt de aap uit de mouw. Heb ik daar al mn energie in gestoken....blijkt dat je alleen een bepaalde heersende gedachte over make-up in de reformatorische gezindte, waar je zelf niet eens achter staat, ter discussie wil stellen.
Blijkt tijdens die discussie heersende gedachte over make-up gebruik niet toepasselijk te zijn voor alle reformatorisch-christelijk mensen, wat ik, mariamagdalena, Arargon, Jiallykelly en nog een aantal al aangaven, zijn desbetreffende personen opeens niet ''reformatorisch'' volgens jou, sterker nog, we verloochenden de reformatorische leer van de 3-eenheid omdat we wat beheerst make-up gebruik niet verkeerd vinden. .
Jas, ik begin je nu een beetje een grappenmaker te vinden
Mariamagdalena schreef:
En leg nog maar een aantal keer uit waarom je een topic opent over makeup en wij het niet over makeup mogen hebben?
jas schreef:Je liegt, zoals zovelen hier.
jij koppelt nu make-up gebruik aan de vrouw als huisslavin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten