Oke, nog een keertje dan, en dan kunnen we het wat mij betreft verder over de reliwijzer hebben.
WAAROM ben ik de afgelopen paar weken al minsten een keer of vier dezelfde discussie tegengekomen in totaal verschillende topics? Er is een topic (geopend door Josh, voor zover ik weet) die over het God-zijn van Jezus gaat. Daar zijn een heleboel bijbelteksten in geciteerd waarin duidelijk staat dat Jezus God is. Dus Josh: als je wilt beweren dat er iemand hier de bijbel niet bestudeerd, bestudeer dan zelf deze teksten maar eens (voor de link moet je 1 of 2 pagina's terug zijn), en als je er op uit bent om alle mensen die het niet met je eens zijn te verketteren, zeg het dan even, dan kan ik er rekening mee houden.
Laten we discussies even niet over vier of vijf topics verspreid gaan voeren. Ik vind het best knap hoe iemand telkens weer op het zelfde onderwerp terug kan komen (hoezo stokpaardje?), maar voor mij hoeft het niet. Dus wat mij betreft: haal dat andere topic waar ik het net over had maar weer naar boven, open er voor mij part eentje over de raad van kerken, dan zie ik je daar wel weer.