Ik heb 2 broers, zijn allebei verliefd en de 1 gaat in oktober trouwen!!
Om het allemaal een beetje begrijpelijk te houden zal ik niet het hele verhaal vertellen want 1 broer heeft nogal een geschiedenis met vriendinnen!
Hij heeft 6 jaar samengewoond, september 2005 is dat uitgegaan en heeft sinds maart 2006 een nieuwe vriendin, ik ken haar nog niet zo heel goed maar komt heel spontaan en lief over, dus dat zit wel goed denk ik!
Mijn andere die gaat trouwen in oktober heeft een relatie met een meisje uit Zeeland.
Nu vind ik Zeeland een prachtige provincie werkelijk waar maar dat meisje is wat minder
Meisje heeft totaal geen eigen mening, zit maar een beetje vooruit te staren en gekke bekken te trekken en dat is het, meer komt er niet uit, nou broer is helemaal gelukkig (tenminste dat hoop ik) dus ik ben ook blij voor hem!
Maar ik heb wel zoiets van broer gaat trouwen en wat dan??? Blijven we contact houden of wordt het minder, hoe voelt hij zich? Is hij echt gelukkig of doet hij maar alsof???
Ik heb daar geen hoogte van, maar het beangstig mij wel, het is tenslotte wel mijn broer waar ik heel veel om geef en door zo;n meisje wordt mijn contact met hem wel verslechterd en ik doe echt mijn best om haar te accepteren maar het komt alleen maar van 1 kant en dat is die van mijn ouders, andere broer en mij!!
Dus het is nogal moeilijk en best pijnlijk zoals jullie misschien wel begrijpen!!!
Maar goed ik ga maar ophouden want hier worden jullie ook niet vrolijker van maar het lucht wel op hoor om het verhaal eventjes neer te zetten

Iemand die zichzelf aanprijst, is niet van waarde.
Maar als iemand door de Here geroemd wordt, is dat een bewijs van zijn waarde.
2 Corinthe 10:18