Meant to be -> bestaat de ware?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 jun 2004 18:39

surfer schreef:
Is dat zo?
Ik ben absoluut christen, maar geloof zeker wel dat de ware bestaat!
dan ben je tenminste consistent.

Jij doet nu alsof er maar 1 manier is waarop je hierover als christen kunt denken.. :roll:

Calvin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Calvin » 29 jun 2004 08:49

De ware is degene die God voor jou bestemd heeft. Ik denk dat daar sprake van is als je elkaar dichter bij Christus brengt en niet verder van Hem af. En dat alles kan wel eens helemaal los komen te staan van het ideelbeeld en jouw type e.d.

De ware wil niet zeggen dat het van een leien dakje gaat. Je zult met en voor elkaar moeten knokken.
Mijn volk gaat verloren omdat het geen kennis heeft.

MeneerAart
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor MeneerAart » 29 jun 2004 09:11

Dat het van een leien dakje gaat lijkt me logisch. Een relatie waarin het alleen maar lachen is kan nooit een diepe relatie wezen.

Over de topic:

Bestaat de ware? Ja, volgens mij wel. Dat is gewoon mijn gevoel.

Maarjah waarom inderdaad dan mensen die altijd vrijgezel blijven? Of die rothuwelijken? Ik heb gewoon geen idee! Als ik zo mijn tante zie die vrijgezel is, dan merk ik dat ze echt wat mist. Ze is heel erg bewogen met iedereen, maar je merkt aan haar dat ze soms erg eenzaam is als ze alleen thuis zit. Dan belt ze wel eens of mailt ze en daaruit merk je dat ze iets mist. Waarom moet dat????
Weten is meten

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 29 jun 2004 11:01

MeneerAart schreef:Dat het van een leien dakje gaat lijkt me logisch. Een relatie waarin het alleen maar lachen is kan nooit een diepe relatie wezen.

Over de topic:

Bestaat de ware? Ja, volgens mij wel. Dat is gewoon mijn gevoel.

Maarjah waarom inderdaad dan mensen die altijd vrijgezel blijven? Of die rothuwelijken? Ik heb gewoon geen idee! Als ik zo mijn tante zie die vrijgezel is, dan merk ik dat ze echt wat mist. Ze is heel erg bewogen met iedereen, maar je merkt aan haar dat ze soms erg eenzaam is als ze alleen thuis zit. Dan belt ze wel eens of mailt ze en daaruit merk je dat ze iets mist. Waarom moet dat????

Ik denk dat God iedereen zn leven leid en dat de meeste mensen in hun leven de ware partner tegenkomen. het kan echter ook zo zijn dat het niet Gods plan is om te trouwen en dat God wat anders met je voor heeft. Ik weet dat dat moeilijk kan zijn maar ik denk dat je dan juist op God moet vertrouwen en vragen wat Hij wil

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 jun 2004 11:45

Klopt, geef het aan Hem over. Wie weet wat Hij nog voor je in petto heeft... misschien wel iets heel anders dan je altijd had verwacht!

Terug naar “Archief”