Wat is te ver gaan in je relatie????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 24 feb 2004 15:13

ware liefde is niet het vinden van een volmaakt persoon, maar een onvolmaakt persoon volmaakt te zien.... ook op sex gebied
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 feb 2004 15:19

Ja klopt, maar het schijnt een feit te zijn dat oefening kunst (en soms ook wat anders :wink: ) baart. Het is de uitdaging om het oefenen alvorens het kunst is ook leuk te vinden en dat is inderdaad oa. het gebied van jouw opmerking.

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 24 feb 2004 15:53

ik vind dat anders helemaal geen uitdaging, het heeft toch charme dat gestuntel op tijdens je huwelijksnacht als je kunt denken dat het puur is. Of dat van geilendakje gaat en je weet dat dit al zoooo vaaaak is gebeurd, is het dan noch liefde? of is het vermaak?
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 feb 2004 16:11

Ja oke, dat zei ik toch ook?

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 24 feb 2004 16:19

Uw formulering was mij niet geheel duidelijk

Vin

Berichtdoor Vin » 24 feb 2004 16:23

Aragorn schreef:Ja, het is geen issue, behalve als het voor iemand een issue is... :D
Mooie redenering.

Hehe, ik ben wel doorzichtig zo :lol: Maar inderdaad, zo werkt dat. 8) :lol:

Skoezie schreef:ware liefde is niet het vinden van een volmaakt persoon, maar een onvolmaakt persoon volmaakt te zien.... ook op sex gebied

bijna, :arrow: een onvolmaakt persoon nog steeds lief te hebben, net als God doet. :D

Een volmaakt persoon is iemand die je kent en je ondanks dat nog steeds aardig vind. Stap 2 is dat andersom ook doen. Stap 3 is hard werk. Stap 4 is ware liefde ;)

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 24 feb 2004 16:26

jij hebt er over na gedacht alleen werken stappenplannetjes nooit zo goed.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 feb 2004 16:30

Vin schreef:Een volmaakt persoon is iemand die je kent en je ondanks dat nog steeds aardig vind. Stap 2 is dat andersom ook doen. Stap 3 is hard werk. Stap 4 is ware liefde ;)

Dus ware liefde bestaat slechts na wat hard werk? Misschien is een liefde die na al die stappen nog bestaat ware liefde.. dat je zo'n stappenregime overleeft hebt... :mrgreen:

Vin

Berichtdoor Vin » 24 feb 2004 17:22

Aragorn schreef:
Vin schreef:Een volmaakt persoon is iemand die je kent en je ondanks dat nog steeds aardig vind. Stap 2 is dat andersom ook doen. Stap 3 is hard werk. Stap 4 is ware liefde ;)

Dus ware liefde bestaat slechts na wat hard werk? Misschien is een liefde die na al die stappen nog bestaat ware liefde.. dat je zo'n stappenregime overleeft hebt... :mrgreen:

Stap 5 is inderdaad dat je m'n stappenplan onzin vind :shock: :mrgreen:

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 24 feb 2004 21:55

En wat willen jullie hiermee zeggen?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 feb 2004 23:00

Christa schreef:En wat willen jullie hiermee zeggen?

Uuh, we gaan toch geen moeilijke vragen stellen mag ik hopen?

In ieder geval wil ik er denk ik mee zeggen dat ik het niet zo heel erg zinnig vind om eerst een stappenplan te doorlopen om ware liefde te bereiken, en vervolgens tot de conclusie te komen dat zo'n stappenplan zinloos is. (Het gevolg is dan natuurlijk ook dat je nog steeds geen ware liefde gerealiseerd hebt, dus daar wordt je alleen maar meer depri van.. :roll: )
Kortom: dr. Love moet toch eens een masterclass systematische liefde gaan volgen, want zo wordt het niet wat!

bart_biechtstoel

Berichtdoor bart_biechtstoel » 25 feb 2004 20:07

zelf wacht ik tot na het huwelijk.

Herman Heinsbroek
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Herman Heinsbroek » 25 feb 2004 20:22

Geef eens wat nader uitleg bart_biechtstoel. Zulke dingen horen we hier niet vaak. Beetje smerig komt het in ieder geval wel over. Ga jij trouwens wel naar de kerk?
Herman Heinsbroek, de man van wakker Nederland!

joepie

Berichtdoor joepie » 25 feb 2004 21:12

Herman Heinsbroek schreef:Geef eens wat nader uitleg bart_biechtstoel. Zulke dingen horen we hier niet vaak. Beetje smerig komt het in ieder geval wel over. Ga jij trouwens wel naar de kerk?

:?: :?: :?: :?

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 26 feb 2004 09:28

Herman Heinsbroek schreef:Geef eens wat nader uitleg bart_biechtstoel. Zulke dingen horen we hier niet vaak. Beetje smerig komt het in ieder geval wel over. Ga jij trouwens wel naar de kerk?

Waarom zou hij niet tot na het huwelijk mogen wachten met sex? Jou reactie heeft iets in zich van 'iedereen doet het toch voor z'n huwelijk', weet je wel waar je mee bezig bent. En die opmerkign over de kerk vind ik een beetje slap. Wat heeft dat er nou mee te maken? Net of het dan nog raarder is om te wachten met sex tot je getrouwd bent.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Terug naar “Archief”