Islam=Antichrist

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 14 sep 2004 15:39

Boudewijn schreef:
Het si gemakkelijk om te menen dat de Maria zoals zij door de RKK voorgesteld wordt (ook) de moeder van Jezus is. Feitelijk is zij dat NIET.
De moeder-en-kind verhouding vinden we ook haastwel in ALLE occulte religieuze stromingen. Aangezien het RK geloof mede-voortgekomen is uit de heidense occulte en gebruiken, moetn we helaas eerder denken aan een figuur als Venus.

Om echter zeker te kunnen zijn van een redelijk antwoord, zal ik komend weekende de juiste feiten voor je opzoeken! Ik bezit zeer gedetailleerde beschrijvingen en (video-)beeldmateriaal aangaande de "Moeder-en Kind" relatie die we in zo vele occulte religies tegen komen. Ik wil ook graag zelf nog eens die studie doornemen om je ook eventuele verbanden aan te kunnen reiken m.b.t. de RKK Kerk en de juistheden die we over deze occulte figuur in Jeremia 44, te weerleggen.

Kunnen we dan niet beter een nieuw topic openen?
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 14 sep 2004 15:39

Hallo Elbert,

Inderdaad, op een Islamitsiche site vond ik inderdaad deze omschrijving van Allah (die op 13 october 1917 te FATIMA samen met Maria verscheen in een ZONNEWONDER)

Allah is een algemene naam voor God, net als het Hebreeuwse Elohim of het Griekse Theos. Historisch gezien is de Allah van Mohammed vereerde, de maangod. De beschrijving van Allah in de Koran klopt totaal niet met het karakter van de God van de Bijbel

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 14 sep 2004 15:43

Hallo Cathy,

Ik denk niet dat zo iets nodig is, want je zult dan ook zien dat de Islam een belangrijke rol speelt in diezelfde verhouding tot de occulte basis. Als we het hier hebben over Kerken en Godsdiensten, hoe duidelijk zal dan blijken dat de Godsdienst, waar de Almachtige Vader in Jeremia 44 naar verwijst, in een totale tegenstelling staat met "Religie" dat met het navolgen van een Eeuwig Evangelie, volkomen in de weg staat en niets met GODSDIENST te maken heeft!

We zullen dan ook zien dat er Kerken zijn die religieus zijn maar dat God aan ons vraagt GODSDIENSTIG te zijn! De relatie tussen de Almachtige Vader en ons is SAMENWERKEN, zoals Hij ook SAMENWERKT met Zijn Zoon en discipel! (Mijn God en Vader; zoals Jezus op diverse plaatsen dat accent (meer-) waarde geeft.

Kasakula gabriel

God dienen naar Zijn welbehagen

Berichtdoor Kasakula gabriel » 15 sep 2004 15:43

Boudewijn schreef:Hallo Cathy,

We zullen dan ook zien dat er Kerken zijn die religieus zijn maar dat God aan ons vraagt GODSDIENSTIG te zijn! De relatie tussen de Almachtige Vader en ons is SAMENWERKEN, zoals Hij ook SAMENWERKT met Zijn Zoon en discipel! (Mijn God en Vader; zoals Jezus op diverse plaatsen dat accent (meer-) waarde geeft.

Amen, God dienen, naar Zijn welbehagen.

Terug naar “Archief”