peentje schreef:Spreekt hier een ICT-er of iemand die er ervaring mee heeft.
*schater* nee hoor, geen van beide!!

Maar, je hebt mensen die dag en nacht achter hun PC zitten, en noemen dat 'een relatie hebben met'...
Tsja, t'is maar wat je boeit...

Moderator: Moderafo's
wisse schreef:Als je het mij vraagt heeft het inderdaad met zelfvertrouwen te maken.
En niks met van welk geslacht je bent. Ik heb er nog nooit last van gehad in iedergeval. Je moet gewoon durven! Dan komt alles goed. Als je niet durft ben je er denk ik gewoon nog niet aan toe!
mystery schreef:wisse schreef:Als je het mij vraagt heeft het inderdaad met zelfvertrouwen te maken.
En niks met van welk geslacht je bent. Ik heb er nog nooit last van gehad in iedergeval. Je moet gewoon durven! Dan komt alles goed. Als je niet durft ben je er denk ik gewoon nog niet aan toe!
Nee, dat geloof ik niet wisse! Ieder mens heeft behoefte aan contact, dus waarom ben je -als je verlegen bent- niet aan een contact/relatie toe? Da's wel een beetje kort door de bocht.
Het kan aan zoveel dingen liggen dat je niet durft. Ervaringen, temperament, opvoeding, ....
Het is wel zo dat je het moet DOEN. Oefening baart kunst he
En ik denk dat iedereen ineens iets van schroom heeft als je iemand te gek vind. Dan wil je dat diegene ook jou leuk vind en ga je je geforceerd gedragen.. denk ik
Mondriaan schreef:peentje schreef:zit er wel in, waar ging het over??
jvanwingerden loopt liever geen blauwtje daar waar het over blauwtjes lopen ging!
ee nstukje terug in dit topic
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten