Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:Ik ga toch maar eens serieus een cursus Zuid Afrikaans braaien volgen....
Faramir schreef:Denk je nou werkelijk dat zaken daar beter geregeld zijn? Kijk eens naar de gigantische maatschappelijke onrecht die daar plaatsvind, naar kinderen die op vuilnisbelten moeten overleven, de gettowijken waar je compleet kansloos bent enz enz.
ineke-kitty schreef:dus ik weet niet waar die conservatieve christenen het vandaan halen dat er een "nieuw Romeins Rijk" zal komen
ineke-kitty schreef:De antichrist komt niet voort uit de EU of Europa, maar vanuit het Midden-Oosten , dus ik weet niet waar die conservatieve christenen het vandaan halen dat er een "nieuw Romeins Rijk" zal komen, maar Bijbels is het volstrekt NIET.
ineke-kitty schreef:Als de Bijbel spreekt over Babel, dan bedoelt het ook Babel, en niet Rome, Brussel of New York.
Het gaat dus over de hoofdstad van het laatste antichristelijke rijk dat wereldomvattend zal zijn.
Het gaat om de Arabische wereld , en niet over een Europees wereldimperium, waarvan Rome of Brussel de wereldstad zou zijn.
De naam " Babel" wordt op Rome geplakt, en dat is volstrekt ON-bijbels.
Het gaat om een rijk in Azie en NIET in Europa! Europa heeft er niets mee te maken,
Het gaar dus om het letterlijke Babel en DUS een rijk in het Midden-Oosten.
Heel de Arabische wereld is daarin betrokken.
Ik BLIJF het zeggen, ondanks alle tegenwerpingen die ook hier weer gezegd worden door mensen die geen kennis hebben van het profetisch Woord.
mealybug schreef:Daar is ze dan , de vrouw op het beest
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten