Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Pfieuw je mag dat kinderachtig vinden maar daar ben ik het niet mee eens. Een koning mag enthousiast zijn, ook bij kleinere dingen. Als liefhebber van sport en zeker van schaatsen vind ik het niet raar dat hij enthousiast klapt en de vertegenwoordigers van zijn land aanmoedigt. Ik vind daar niets onwaardigs aan.
Marnix schreef:Eh je valt een beetje in herhaling
Marnix schreef:Pfieuw je mag dat kinderachtig vinden maar daar ben ik het niet mee eens. Een koning mag enthousiast zijn, ook bij kleinere dingen. Als liefhebber van sport en zeker van schaatsen vind ik het niet raar dat hij enthousiast klapt en de vertegenwoordigers van zijn land aanmoedigt. Ik vind daar niets onwaardigs aan.
naamloos schreef:kletskoek
Pfieuw schreef:Dan verschillen we daarin gewoon van mening.
Marnix schreef:Dat klopt. De vraag is dan als de meningen hierover verschillen, of het koningshuis zich daar dan wat van moet aantrekken
O nee hoor, ik zou niet willen dat het koningshuis of wie dan ook naar mijn pijpen danst.Pfieuw schreef:Wat echter niet wegneemt dat ieder zijn eigen mening mag hebben. En ieder het liefste ziet dat het koningshuis naar zijn pijpen danst.
naamloos schreef:O nee hoor, ik zou niet willen dat het koningshuis of wie dan ook naar mijn pijpen danst.
Ik geloof in de persoonlijke vrijheid en in respect voor elkaar, en juist al die persoonlijke verschillen maakt dat het leven nooit saai is!![]()
![]()
naamloos schreef:P.S. naamloos schreef geen "kletskoek"
naamloos schreef:P.S. naamloos schreef geen "kletskoek"
Inhoudelijk ja (ik vind het van de gekke om zo'n drama over iets onbenulligs te maken, dus ik stak de gek ermee), maar letterlijk nee.Pfieuw schreef:Nou, behoorlijk. Inhoudelijk viel er weinig te reageren.
Als ze in functie zijn zullen ze zich binnen bepaalde kaders moeten gedragen, daar ga ik niet over.Pfieuw schreef:Ik ben benieuwd hoe je zou denken over een koningshuis dat extremistische gedachten er op na hield?
naamloos schreef:Inhoudelijk ja (ik vind het van de gekke om zo'n drama over iets onbenulligs te maken, dus ik stak de gek ermee), maar letterlijk nee.
naamloos schreef:Ik heb het woord kletskoek niet geschreven, dus je hebt een fout gemaakt met citeren.
naamloos schreef:Als ze in functie zijn zullen ze zich binnen bepaalde kaders moeten gedragen, daar ga ik niet over.
Pfieuw schreef:Wat echter niet wegneemt dat ieder zijn eigen mening mag hebben. En ieder het liefste ziet dat het koningshuis naar zijn pijpen danst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten