Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Leuk zo'n vakantie.
Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen, sowieso moet ik ernstig op het budget letten of het wordt weer een jaar overslaan. Misschien zit een camping in Noord-Italië er in.
Marnix schreef:Als je voor het hoogseizoen gaat kamperen is dat heel goedkoop. En je kan wel bezuinigen door wat minder bier te drinken
Wat kamperen betreft, ik ga liever kamperen dan in een huisje zitten. Als je wat flexibel bent kan je zorgen dat je goed weer hebt... en als je uitrusting in orde is vind ik kamperen veel relaxter dan in een huisje. Er gaat dan niets boven buiten leven, buiten koken, buiten eten. Herlijk.
mohamed schreef:Met kinderen vliegen is inderdaad duur ja, maar nee, zelfs als ik kinderen had geloof ik niet dat ik naar Centerparcs zou gaan maar je weet het niet. Misschien is het iets voor Mealybug als hij weer eens over is.
Evelien schreef:Kamperen in Nederland oke, maar ik hou niet van kamperen.![]()
![]()
Wij zijn wel eens met de auto naar Frankrijk gereden, nou dat was 1 grote ramp met een kind die niet van auto rijden houd. Wij zullen dan ook niet snel op vakantie gaan, vooral niet met een enorm ondernemend ventje.
Wij gaan dan wel een weekend/midweekje naar zo'n CP park.
Marnix schreef:Ja leuk kamperen in Nederland. Met dat onbetrouwbare weer.... Volgema mij blijf je
je zelf ook liever in Nederland Evelien?
Evelien schreef:
Nou als we gaan vliegen wil ik best wel naar het buitenland, ik heb een hekel aan (lange) autoritten.
We zijn wel aan kijken of we binnen 2 jaar nog een reis naar Canada willen maken, eerst maar eens even flink sparen en kijken of we 2 weken weg kunnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten