Om eerst het relaas even af te maken;
ik heb vanmiddag een gesprek met d'r gehad, en ik moet morgen gewoon werken, maar ze was dan bereid om er een 6-uurs dienst van te maken.
En als ik afgelopen weekend adn zo moe was na m'n werk, tja...dat hoort sowieso bij die depressie, maar als ik nou m'n prive-leven 's op een minimaal pitje zet? Dan kan ik me 'volledig op m'n werk richten'. (Volgens mn afd.hoofd dan he...)
En ze zei ook zo leuk; jij verwacht aan het eind van de maand je salaris, en tja...daar moet je wel wat voor doen!
En ze zou de arbo-arts bellen voor een afspraak, of ik dat goed vond, ik was zo pissig dat ik heb gezegd; je mag van mij...Slechter kan het toch niet worden!
Ben er zo enorm zat van, en ben van plan om morgen naar de locatiemanager te stappen, al is het alleen al om te vragen of ze het kan maken om te zeggen dat ik m'n priveleven op een minimaal pitje zet!
@Annette: 50% werken werkt ook niet bij haar...Ben onderhand hopeloos wat dat betreft, ik kan niks bereiken.
@Em; ik heb me na maandag dus ziek gemeld, maar ze vind dat ik nu wel weer kan werken omdat thuisziten de boel ook niet oplost...Terwjil ik dr uitgelegd heb dat k thuis echt écht niet stil zit, maar met m'n hobby's bezig ben of wat fiets ofzo...Puur ter ontspanning!
@MW; Achteraf al bijna een half jaar, maar ik ben een type dat altijd bij mezelf zeg; ah...;t valt wel mee en veel signalen negeer

Dit moment voel ik me echt kl*te, hopeloos, en weet ik ff met mezelf geen raad...Ik huil ook heel veel! Net of alles er nu uitkomt van járen!
Ik wil ook dolgraag éven stoppen (al is het maar tot 16 nov. dan heb ik anderhalve week vakantie, maar dan heb ik éven een adempauze) Achteraf zat die depressie er al lang aan te komen, ben al tijden moe, allerlei kwaaltjes, en sinds ik getrouwd ben (nu 9 maanden geleden) ben ik vaker bij de HA geweest dan de afgelopen 10 jaar samen geloof ik...En elke x was er ook wel wat (van niet meer ongesteld worden tot spruw, en van telkens door m'n rug gaan tot irritatie van de schouderpees

) )
M'n HA heeft een fax naar Dimence gestuurd, en dan krijg ik een uitnodiging thuis avn de psycholoog!
En m'n afd.hoofd zal de arbo-arts inschakelen...
Enwat er allemaal in mn bloed onderzocht is; suiker, schildklierwerking, ontstekingen...Ehhhh...stuk of 7 dingen geloofi k...
@Leen10; m'n afd.hoofd is een heel bazig type, die precies weet hoe ik ben, en adt ze me zomaar onderste boven kan praten...Maar gelukkig weet ze ook dat ik een echtgenoot heb die er niet vor terug deinst om haar te bellen om d'r op dr nummer te zetten...
En idd; zoals ik tegen MW ook al 'zei'; ik heb achteraf al een half jaar klachten, maar ze nooit als zodanig herkend!
M'n HA zei donderdag dat ik moest doen wat ik zag zitten... en dat weet m'n afd.hoofd ook, maar zij hecht er 0,0 waarde aan...