hmmm, das zeker spannend evelien. sterkte ermee, hopelijk valt het allemaal mee..
van harte gefeliciteerd galateia! mijn schoonzus kreeg ook een baby van 9,5 pond en toen zei haar zwager van haar mans kant: jij zet geen baby's op de wereld maar peuters!
vanmorgen naar de prenatal geweest om het wiegmatrasje op te halen. en gelijk de blije doos meegekregen. daar zat nog een kortingsbon in van 10 euro op 3 pakken pampers. dus ik ga denk ik maar 3 pakken inslaan, weet nog wel dat ik die newborn voor in het begin erg fijn vond. als die dan op zijn kunnen we altijd zien of we al een maatje groter moeten. mijn buurvrouw is ook zwanger, dus mochten we een grote baby krijgen en teveel hebben aan 3 pakken kan ik altijd de rest bij haar nog kwijt.
mijn man doet normaal gesproken bijna nooit de boodschappen, dus dat vond hij de vorige x in de kraamtijd juist best leuk om te doen. gelukkig hebben wij hier ook veel familie e.d. in de buurt die wel een handje willen helpen en een boodschapje meenemen enzo. kan me voorstellen dat je dat wel mist ja, ajl.
toen ze zo superklein was vond ik het heerlijk als ik haar even bij m'n schoonmoeder kon laten zodat ik zelf ff rustig boodschappen kon gaan doen...