Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:Ben ook wel benieuwd wat je bedoelt met katoenen luiers.
vpk schreef:wat een leuke foto's zijn er weer voorbij gekomen zeg!
haai: hoe is het met je dochter?
ppm: ben je nog met je zoon langs de ha geweest? en? wel fijn dat hij iig zo is opgeknapt van de buisjes!
wij moesten er toch maar aan geloven en hebben een trampoline gekocht. er stond zo'n mooie aanbieding in de aldi-folder. het zal wel niet de allerbeste kwaliteit zijn, maar er zit 3 jaar garantie op en wordt toch alleen maar door kleine kinderen gebruikt dus dat zal wel loslopen.
aan de ene kant vond ik het een wat overdreven 'cadeau' (ze is volgende wk jarig dus meteen daar maar voor) voor een kind van 2, maar aan de andere kant weten we dat ze er helemaal gek van is en dat ze er ontzettend veel plezier van zal hebben, dus toch maar gedaan.
lammetje schreef:of als je zwanger bén, erg leuk als je een volle blaas hebt
Bumba schreef:Weet je wat lachen is: als je straks na de bevalling gaat trampoline springen!
liefie schreef:
Volgens mij ben ik dag en nacht met Nina bezig in mijn gedachten. Mijn man zei dat ik vannacht ineens overeind ging zitten en zei waar is ons meisje? Hij zei naast jou in der bedje hoezo? En toen heb ik gezegd O dan is het goed en ging ik weer verder slapen![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten