Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

esli
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor esli » 26 jan 2011 21:15

Als wij ooit een kindje krijgen doe ik misschien jouw buikfotokaartje wel na, ik vond ehm geniaal:mrgreen:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 jan 2011 21:28

met mijn buik wil je dat echt niet :mrgreen:
Ik ben er echt wel trots op, maar dan alleen met kleren er over heen ;-)

Die met strikje wordt het bij ons ook niet... ik zou het wel leuk vinden, maar m'n man wil graag een iets meer 'modern' kaartje. vandaag wel heel leuke gezien op kaartje2go! Misschien binnenkort voor de gein maar één opmaken!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 jan 2011 21:42

Weet je wat ik zo erg vindt, ik hoorde pas van iemand die zwanger was (niet rookte) en na de bevalling vroeg de verloskundige of ze rookte. Blijkt dus door de rokers om haar heen te komen.
Dan probeer je zelf niet te roken maar toch (k vindt roken zowieso smerig).

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 27 jan 2011 10:29

Meeroken is net zo schadelijk, misschien nog wel erger dan zelf roken. Vind het ook echt vies en ik probeer dit soort mensen en locaties dan ook echt te vermijden. Iemand opt werk moet roken e moet je bij blijven maar in mijn dienst wordt er óf niet gerookt, óf met een collega erbij. Komt vaak op het eerste neer omdat er te weinig tijd is, heel sneu maar ik ga daar echt niet in dat rokershol zitten :oops: Al vraagt ze er zelf ook niet om.

Hier nog steeds geen buikfoto gemaakt :oops:
Heb het gewoon te druk gehad en tja... dan schieten zulke dingen erbij in.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 27 jan 2011 10:41

Hier dan een fotootje van 29w4d.

Afbeelding

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 27 jan 2011 11:23

Mooi buikje aikongirl!

Hier vandaag uitgerekend, maar ik heb het idee dat het nog wel een tijdje gaat duren. Maar je weet nooit.... Ik kan pas vanaf maandag hier poliklinisch bevallen, omdat er brand is geweest in één van de locaties van het ziekenhuis. Daardoor ligt het andere ziekenhuis overvol en kan je dus niet zonder medische indicatie bevallen. Tenzij er veel verloskamers leeg zijn, dan mag het wel, maar beperkt beleid dus deze week :? Nou ja, we zien wel. Dan wordt het dus of thuis of in een andere plaats, of volgende week toch in Amersfoort.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 27 jan 2011 11:25

nog geen buikfoto's maar wel kinderwagenfoto's :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meiden spelen de hele dag ermee, dus hij gaat vanavond echt naar zolder, anders hebben we straks een afgeragde wagen terwijl hij echt nog bijna nieuw is!! Geen vlekken etc! Ben er echt blij mee :)

Mooie buik hoor, AG!! Je draagt het ook echt van voor hé? Ik vermoed dat ik dat ook weer krijg straks, net als bij de meiden.

Spannend Em. Zit je al echt te 'wachten' of vermaak je je nog een beetje?

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 27 jan 2011 11:34

@ lammetje: mooie wagen!

Ik vermaak mezelf wel redelijk, sta lekker laat op (heerlijk!!), geniet van een uitgebreide douche en lekker ontbijtje. Dus voordat ik echt opgestart ben.... Nu kan het nog tenslotte :mrgreen:
Wachten doe ik stiekum wel een klein beetje, al had/heb ik me wel ingesteld op het feit dat het nog wel even duurt (in mijn familie komen ongeveer alle baby's te laat). Dus we maken er maar weer een relaxed dagje van, beetje huishouden, lezen, internetten, forummen. Komt wel weer goed.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 27 jan 2011 11:44

Spannend Em.! Ook met het oog op het ziekenhuis.. Je wilde toch graag poliklinisch bevallen? Of was jij dat niet? 8-[ Succes met wachten ook :) (ik stel me ook maar alvast in op bevallen na de uitgerekende datum, kan 't alleen maar meevallen :mrgreen: manlief en ik werden allebei later geboren dan de uitgerekende datum, en zijn broertje en zusjes en mijn zusje ook... ;-))

@Lammetje; mooie wagen :) Ziet er inderdaad nog mooi uit!

@Aikongirl, mooie buikfoto! Zal binnenkort ook weer een foto maken...

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 27 jan 2011 12:00

Spannend Em, kan elk moment gebeuren nu.. hopelijk duurt het nog niet 2-3 weken...

Geboortekaartjes: dat vind ik altijd zo'n smaakgevoelig iets. maar weinig kaartjes zijn echt mijn smaak.. Zag pas een kaartje met een blote-buikfoto.. dat vind ik nou echt helemaal nix... dat is iets van jezelf en hoeft niet iedereen van mee te genieten :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 27 jan 2011 14:52

dat was misschien ons kaartje wel, van Eef :lol: Zal het ook geen tweede keer doen, maar meer ook omdat ik zoiets ook niet meer origineel vind.
Heb wel leuke ideeën voor een volgend kaartje maar zal wel lastig uit te werken zijn dus misschien wordt het toch een kaartje van de drukkerij....

Fijn dat je je nog goed vermaakt em. Ik vond het wachten bij Sarah ook echt niet leuk, maar je kunt iig nog van je rust genieten! En dat deed ik toen dus ook. Nu heb ik die rust niet meer hé dusja van mij mag het wel op de uitgerekende dag komen of ervoor :wink:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 27 jan 2011 17:16

Hier ook een buik update ;-) 24w3d, net gemaakt met m'n telefoon, let dus niet op de brakke kwaliteit :)

Afbeelding

Nu snel kast opruimen, heb ik zin in...... (nu al nesteldrang? :lol: )

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 jan 2011 18:56

Mooi Jannoek! wat een leuk shirtje heb jij aan.
En Aikongirl, ook super zeg, wat mooi rond.
Gave wagen, Lammetje. Ik vond de Mutsy heel fijn, dus hoop dat jij er ook veel plezier van zult hebben :D

gister heb ik een dubbele dienst gedraaid, van half 8 tot 3 en toen was er geen vervanging voor een zieke collega, dus maar doorgewerkt tot half 11 's avonds. Het ging prima, maar vandaag merk ik toch wel dat het me een hoop energie heeft gekost. Ik heb de hele dag al last van mijn rug en ben eigenlijk wel heel moe. Vanavond nog even een uurtje sporten, morgen weer een vroege dienst en dan 3 dagen weekend, dus dan kan ik lekker bijkomen :D
Ik ben ook maar weer een beetje op mijn eetpatroon aan het letten, want de kilo's (en onderkinnen) gingen me echt te snel. Hopen dat het dus binnen de perken blijft nu :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 jan 2011 19:12

Mooie foto's! Leuke wagen lammetje vrienden van ons hebben hem ook rijdt heerlijk! Enige nadeel vonden wij dat hij niet klein op te vouwen is.

@MissF dat is een lange dienst nu weer even rustig aan :wink:

Vanmiddag voor het eerst bij mijn nieuwe verloskundige geweest ik had een hele leuke maar deze zijn nog leuker :lol:
Was gelijk heel vertrouwd en gezellig. Alles was weer goed al konden ze het hartje niet goed luisteren omdat de kleine zo aan het schoppen was :D
Eigenlijk moet ik nu elke 3 weken komen maar dat kwam voor mij niet makkelijk uit dus nu wordt het nog 1 keer 4 weken.
Vanmiddag nog wat spullen gehaald voor het kamertje (aankleedkussen enz) Hadden jullie ook de stickers van prenatal gekregen? Wij hebben er gelijk maar even gebruik van gemaakt.

Ik heb weer een nieuw kwaaltje van vieze luchtjes kokhalzen :shock: Echt zeer vervelend zeker als je in de zorg werkt :D

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 27 jan 2011 20:30

Evelien schreef:Weet je wat ik zo erg vindt, ik hoorde pas van iemand die zwanger was (niet rookte) en na de bevalling vroeg de verloskundige of ze rookte. Blijkt dus door de rokers om haar heen te komen.
Dan probeer je zelf niet te roken maar toch (k vindt roken zowieso smerig).

Als er vaak genoeg binnen gerookt word en je bent daarbij dan kan dat inderdaad. Ik geloof niet dat zoiets komt als iemand naast je in de buitenlucht een sigaretje opsteekt. Weet je wat je inademt als je langs europoort rijd?

Terug naar “Archief”