ik heb nu Mexicaanse griep. Mag dus 7 dagen niet op m'n werk komen. Helaas ben je 1 dag voor je klachten (koorts) krijg al besmettelijk dus ik hoop van ganser harte dat ik de kinderen met weinig weerstand op m'n afdeling niet besmet heb!!!!
Het vaccineren is voor mij nu dus niet meer van toepassing. Ik twijfelde vorige week heel erg. Ter bescherming van de kinderen op het werk zou ikhet wel willen doen. Maar doordat er nog te weinig over bekend is weer niet. Ik heb een kinderwens, en bij deze vaccinatie mag je niet zwanger raken tussen de 1e & 2e prik en na de 2e prik nog 8 weken niet. (zo stond het tenminste in ons protocol, vraag ik me wel af of wij hier nou 2 injecties krijgen, maar goed.) En niemand kan mij vertellen of het consequenties heeft voor het zwanger raken of het evt in een vroeg stadium zwanger zijn. Het zijn alleen maar gissingen, en aangezien ik al een poos hoop op zwanger worden maakt dit mijn onzekerheid alleen maar groter.
Daarnaast deed de griep de ronde in mijn familie dus bestond er een grote kans dat ik al besmet was. Dus als ik er dan ook nog eens een vaccin in laat spuiten is het dubbelop...
Enfin, misschien is het dan maar goed dat ik de griep nu heb, dat scheelt weer een keuze

hoe wrang...