jans1 schreef:smArtjan schreef:jans1 schreef:Waarom ik geen relatie heb? Omdat ik niet durf.. ik laat iemand heel dichtbij komen, en dan ga ik em af stoten..
Heb het gevoel dat dit binnenkort weer gaat gebeuren...

Probeer dat eens te bespreken met de jongen in kwestie. Misschien dat het beter zou gaan als je het heel rustigaan opbouwt.
Ik hecht zelf behoorlijk aan mn vrijgezelle leventje en dat is bij mij ook de oorzaak dat ik vaak de boot afhou als het erop aankomt. Ik zeg dan wel gewoon tegen het meisje in kwestie waarom ik afzie van verdere kennismaking. De een kan daarmee leven, de ander wat minder.
Ik ken em nu 5 maanden, maar door de afstand zie ik em echt maar heel weinig. Dan is er nog de kwestie dat ik het thuis niet durf te vertellen. Mijn ouders willen dat ik met een jongen van dezelfde kerk thuiskom. Hij is Chr. geref. en ik Ger.gem. Ik zou het zo graag willen vertellen. Heb ook een aantal keer op het punt gestaan, maar ik klap totaal dicht. Bang voor de reactie.
Moeilijk Jans! Toen ik zag dat jij dat gepost had, dacht ik he ze had toch al verkering... magoed geen verkering wel contact met n jongen

.
Heb je ook niet het idee dat je ouders in de gaten hebben? Jullie hebben inmiddels 5 maanden contact met elkaar. Vinden je ouders het echt zo erg als jij met n jongen van een andere kerk thuis komt? Hoe staat hij tegen over de Ger.Gem.?
Als ik na mezelf mag kijken, mijn ouders zouden het heel fijn vinden als een vriend van dezelfde kerk is, ik zou dat zelf ook fijn vinden, in het geval met me ex was het wel zo, maar anders zouden ze het me niet verbieden. Ach dat kunnen ze ook niet, maar ik bedoel om verkering te hebben met n jongen van een andere kerk. Het zal soms best lastig zijn, vooral als er 'grote' verschillen zijn tussen de kerkverbanden, maar hopelijk kun je samen tot een oplossing komen, als jullie er beiden voor open staan.
Ik zat er ook heel erg over na tedenken hoe ik toch m'n ouders moest vertellen dat ik een leuke jonge ontmoet had, maar iemand maakte n opmerking; er is ook een vonkje over geslagen... Enja toen wisten ze genoeg, en waren ze razend nieuwsgierig wie het was

.
Weet je ook waarom je geen relatie durft aan te gaan? Zelf heb ik soms best het verlangen naar een jongen, en nee hopeloos ben ik niet, op contactsites ed. zul je mij niet vinden. Soms ben ik best wel bang dat het weer zal 'stuklopen', ik niet genoeg van hem kan houden/of hij, we teveel verschillen van elkaar ed. Daarom zal ik toch best wel voorzichtig zijn... maar toch...
Wat de toekomst brengen moge........