Sterkte LauraC, tips zouden kunnen zijn rustig voeden met kleine beetjes tegelijk als hij zoveel terugspuwd. En het is heel herkenbaar dat kleintjes de andere dag nog van slag zijn als ze de dag ervoor veel indrukken hebben gehad.. Trouwens niet alleen met hele kleintjes, Boudin heeft er ook last van.
Lekker Juultje77. Wij hopen ook zaterdag weg te gaan. Ik moet alleen nog werken 's morgens van 5 tot 13:00 uur.. En de andere week zaterdags ook weer. Maar goed, ik stel me er op in en ik ben mn baas heeeel dankbaar dat we gratis en voor niks in zn caravan mogen. Zaterdag zijn we even wezen kijken omdat we in de buurt waren (Smurffie verloofde ergens in die uithoek

) en toen ik met zn vrouw stond te kletsen had mn baas tegen mn man gezegt dat hij eindelijk eens wat terug kon doen zo omdat ik altijd voor hem klaar stond, altijd wel kan werken etc.
*glimglim* Schetige baas hee
Als we terug zijn zal ik eerst een paar foto's posten van het uitzicht.. We kijken kilometers over het Veluwemeer met al die schitterende gekleurde surfers, prach-tig!