Tjonge, dus daarom is die echo ook...Ik wil helemaal niet weten of er iets mis is. Ons kindje is nu al zo mooi, ik word niks minder verliefd ofzo.
Mensen in mijn omgeving zeggen wel: tja, maar als er iets is beval je tenminste vooraf al in het ziekenhuis.
Nouja, we kunnen in 10 minuten in het ziekehuis zijn hoor. Ik kom nooit in een ziekenhuis, dus dan liever ook niet. Dus daar hoef ik het niet voor te weten.
En ik weet ook nog niet of we willen weten wat het wordt. Dat boeit ons toch geen ene drol, en ik heb weinig met echte jongens of meisjeskleren. Bij mij krijgen ze allebei een spijkerbroek aan, omdat ik dat stoer vind

Ik hou niet van echte meisjeskleertjes. En de kamer wordt ook voor allebei.
Mijn ouders hadden wel echt zoiets: wow, het is een...(3 x een meisje, 1 x een jonhetje), en zij vonden de verassing wel gaaf.
Ik weet het gewoon niet, wat ik wil, mijn man maakt het allemaal niet uit, als ik het wel wil weten vindtie het prima, als ik het niet wil ook. maar als ik het wel wil weten dan ga ik het sowieso geen geheim houden. Dat vind ik dan niet nodig.
Maar het is zo leuk om ons kindje nog een keertje te zien
En het hartje hebben we al zo duidelijk gezien. Bij de vorige echo al, het kind zagen we met de gewone echo niet, het hartje wel

Dat ging prima zei de verloskundige, dus maak ik me niet druk om.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...