Internetrelatie meestal snel weer uit

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 03 jun 2008 18:11

Mary Pickford schreef:Vrouwen lijken me tot minder in staat 8).

Kuch kuch.

Vrouwen kunnen er ook wat van. Het is net wie het meeste lef heeft die eerste keer.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 03 jun 2008 18:14

Mannen kunnen zich beter verweren dan vrouwen, in het algemeen.

Maar niets is onmogelijk, dat is waar. Sommige mannen zijn echt mietjes ;/.
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 03 jun 2008 18:22

Je hebt in beiden helemaal gelijk. En het zou wat zijn als alle mannen hetzelfde waren. Dan werd het moeiljk kiezen voor je :P

Mary Pickford
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mary Pickford » 03 jun 2008 18:42

Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ze allemaal niet op mij zouden vallen :)
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 03 jun 2008 18:48

Mary Pickford schreef:Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ze allemaal niet op mij zouden vallen :)

:mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 03 jun 2008 22:36

kwebbel schreef:
Michael schreef:De eerste date in een publieke plek op een middag en dus niet op een avond plannen. Dat voorkomt ook te veel alcohol waardoor je misschien verkeerde keuzes maakt.

Ik heb mijn lief op een forum gevonden. Na een paar maanden chatten hebben we op het centraal station afgesproken. Ik begon met de blunder "Wat heb je kleine polsen" :oops: En nu zijn we 7 jaar samen waarvan we 5 jaar samen wonen.

Dat is veel veel langer dan de paar voorgaande relaties bij elkaar. En die ook allemaal niet van het internet kwamen. Laat je dus niet bang maken. De leukste mensen zitten op internet... Niet dan? :mrgreen:
lol :mrgreen: zeker weten!! mijn man is daar een van :wink:
En mijn verloofde is er daar ook 1 van 8)

Wij hadden elkaar al een aantal keren met refowebmeetingen ontmoet, verder wel is gechat. De mismeetingen zijn ontstaan omdat ik een keer mee wilde naar de OKK. Toen werd bedacht: waarom er geen meeting van maken :mrgreen:
Het klikte maar verder even goede vrienden tot op een gegeven moment contact vrij snel intensief werd. Daarna ging het vrij snel.

Toen ik het thuis vertelden zeiden ze: we hadden wel verwacht dat eht een refowebber zou worden, aangezien ik vrij vel met refowebbers op pad was in die tijd. :lol:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Michael
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Michael » 03 jun 2008 23:05

Gerdien B. schreef:Toen ik het thuis vertelden zeiden ze: we hadden wel verwacht dat eht een refowebber zou worden, aangezien ik vrij vel met refowebbers op pad was in die tijd. :lol:

Ik kan me zo voorstellen dat je vader extra blij was dat je niet op stap ging met een motor bende :lol:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 03 jun 2008 23:11

zo blij waren ze niet, want ze vonden het helemaal niet leuk dat ik zoveel weg was, want daardoor was ik zelden thuis. :wink:

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 06 jun 2008 13:50

Ik denk niet dat internetrelaties sneller uitgaan.

Echter vind ik wel dat er één groot nadeel zt aan internetrelaties. In bijna alle gevallen dat een internetrelatie onstaat wonen de man en vrouw niet in dezelde plaats. Daarom moet er bij een internetrelatie veel op en neer gereisd worden. Je kan dus niet zomaar eens even binnenwippen bij je vriend/vriendin. Een 'normaal' onstane relatie is meestal wel met een jongen en meisje uit dezelfde woon streek.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 06 jun 2008 13:54

Echter vind ik wel dat er één groot nadeel zt aan internetrelaties. In bijna alle gevallen dat een internetrelatie onstaat wonen de man en vrouw niet in dezelde plaats. Daarom moet er bij een internetrelatie veel op en neer gereisd worden. Je kan dus niet zomaar eens even binnenwippen bij je vriend/vriendin. Een 'normaal' onstane relatie is meestal wel met een jongen en meisje uit dezelfde woon streek.

Dat hoeft geen nadeel te zijn hoor! Zeker niet meer in deze tijd...
En ik moet eerlijk zeggen...ben meestal blij als ik weer een weekend bij mn ouders wegben....Je kan idd niet zomaar bij elkaar binnen wippen, maar moet dat dan perse in een verkering? Ik zie mijn vriend nu elke dag omdat hij 500 meter verder woont en verder niet zoveel heeft in het dorp, maar ik vind het heerlijk als ik ff een avondje mn eigen dingen kan doen! En die reizen naar zijn ouderlijk huis...die zijn heerlijk om te discussieren! :D
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

marja van haaften
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor marja van haaften » 06 jun 2008 14:32

Ik heb er ervaring mee..
tijdje geleden leerde ik een jongen kennen via msn..
ik had contact met hem gekregen door zijn broer die ik 2x had gezien.
We hebben toen een keer gedate,
dat was heel leuk..
we maakten veel plezier in de volgende paar maanden..
en toen ineens kwam de dag dat hij me verkering vroeg.
eerlijk gezegd was ik daar nog niet aan toe..
ik vond het wel heel gezellig zo af en toe met hem weg..
maar ik vond hem ook echt heel leuk en lief..
dus ik had ja gezegd..

na 1 maand verkering te hebben, kreeg ik het best wel moeilijk..
ik twijfelde gewoon over alles.. ik was nog een beetje jong natuurlijk..
en over het geloof? nee daar hadden we het nog nooit over gehad..
dat vind ik gewoon zo jammer..
dus na een week dubben over onze relatie...
heb ik het uitgemaakt..

we zijn nog steeds gelukkig vrienden alleen het is heel moeilijk voor ons allebij omdat onze relatie best wel heftig ineens was, en ik het ook zo abrubt afkapte..
ik heb er nog geen spijt van, maar wel verdriet dat ik hem pijn heb gedaan..

dus dit was ook een mislukte internetliefde :( :( :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 jun 2008 16:41

keessie schreef:Ik denk niet dat internetrelaties sneller uitgaan.

2 zussen hebben hun man verder weg gevonden dan ik terwijl zij ze niet via internet kennen en ik mijn virend wel. De andere 2 van het gezin vonden ze dichter bij, maar 1 van de 5 heeft er echt 1 uit onze eigen woonplaats van vroeger.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 06 jun 2008 16:56

88alries88 schreef:
Dat hoeft geen nadeel te zijn hoor! Zeker niet meer in deze tijd...
En ik moet eerlijk zeggen...ben meestal blij als ik weer een weekend bij mn ouders wegben....Je kan idd niet zomaar bij elkaar binnen wippen, maar moet dat dan perse in een verkering? Ik zie mijn vriend nu elke dag omdat hij 500 meter verder woont en verder niet zoveel heeft in het dorp, maar ik vind het heerlijk als ik ff een avondje mn eigen dingen kan doen! En die reizen naar zijn ouderlijk huis...die zijn heerlijk om te discussieren! :D

Het hoeft geen nadeel te zijn maar je moet altijd rekening houden met de reistijd. AL ligt het er natuurlijk aan hoe lang het is. Het scheelt natuurlijk nogal wat of het 20 min of 3 uur reistijd is.

Het voordeel van ver weg wonen is idd wel weer dat je heel het weekend daar blijft :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 jun 2008 17:04

keessie schreef:Het voordeel van ver weg wonen is idd wel weer dat je heel het weekend daar blijft :)

Dat is inderdaad een groot voordeel, vooral als je liefje al op kamers woont en jij nog niet :)

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 06 jun 2008 17:07

Lalage schreef:
keessie schreef:Het voordeel van ver weg wonen is idd wel weer dat je heel het weekend daar blijft :)

Dat is inderdaad een groot voordeel, vooral als je liefje al op kamers woont en jij nog niet :)
Maar je mag niet naar je liefje als hij/zij op kamers woont. Tenminste, in 9 van de 10 gevallen.

Terug naar “Archief”