Mary Pickford schreef:Vrouwen lijken me tot minder in staat.
Kuch kuch.
Vrouwen kunnen er ook wat van. Het is net wie het meeste lef heeft die eerste keer.
Moderator: Moderafo's
En mijn verloofde is er daar ook 1 vankwebbel schreef:lolMichael schreef:De eerste date in een publieke plek op een middag en dus niet op een avond plannen. Dat voorkomt ook te veel alcohol waardoor je misschien verkeerde keuzes maakt.
Ik heb mijn lief op een forum gevonden. Na een paar maanden chatten hebben we op het centraal station afgesproken. Ik begon met de blunder "Wat heb je kleine polsen"En nu zijn we 7 jaar samen waarvan we 5 jaar samen wonen.
Dat is veel veel langer dan de paar voorgaande relaties bij elkaar. En die ook allemaal niet van het internet kwamen. Laat je dus niet bang maken. De leukste mensen zitten op internet... Niet dan?zeker weten!! mijn man is daar een van
![]()
Echter vind ik wel dat er één groot nadeel zt aan internetrelaties. In bijna alle gevallen dat een internetrelatie onstaat wonen de man en vrouw niet in dezelde plaats. Daarom moet er bij een internetrelatie veel op en neer gereisd worden. Je kan dus niet zomaar eens even binnenwippen bij je vriend/vriendin. Een 'normaal' onstane relatie is meestal wel met een jongen en meisje uit dezelfde woon streek.
keessie schreef:Ik denk niet dat internetrelaties sneller uitgaan.
Echter vind ik wel dat er één groot nadeel zt aan internetrelaties. In bijna alle gevallen dat een internetrelatie onstaat wonen de man en vrouw niet in dezelde plaats. Daarom moet er bij een internetrelatie veel op en neer gereisd worden. Je kan dus niet zomaar eens even binnenwippen bij je vriend/vriendin. Een 'normaal' onstane relatie is meestal wel met een jongen en meisje uit dezelfde woon streek.
88alries88 schreef:
Dat hoeft geen nadeel te zijn hoor! Zeker niet meer in deze tijd...
En ik moet eerlijk zeggen...ben meestal blij als ik weer een weekend bij mn ouders wegben....Je kan idd niet zomaar bij elkaar binnen wippen, maar moet dat dan perse in een verkering? Ik zie mijn vriend nu elke dag omdat hij 500 meter verder woont en verder niet zoveel heeft in het dorp, maar ik vind het heerlijk als ik ff een avondje mn eigen dingen kan doen! En die reizen naar zijn ouderlijk huis...die zijn heerlijk om te discussieren!
Maar je mag niet naar je liefje als hij/zij op kamers woont. Tenminste, in 9 van de 10 gevallen.Lalage schreef:keessie schreef:Het voordeel van ver weg wonen is idd wel weer dat je heel het weekend daar blijft
Dat is inderdaad een groot voordeel, vooral als je liefje al op kamers woont en jij nog niet
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten