Moderator: Moderafo's
lolGalateia schreef:http://www.nu.nl/news/1528815/122/Politie_rukt_uit_voor_vrijend_stel.html
Gelukkig is onze buurman doof
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Een verstandige meid is op haar buurman voorbereid! Goed gedaan
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt toen ik in mijn eerste huis woonde. Toen had ik tussen mij en de net samenwonende bovenburen een oud gestuukt plafondtje zitten. Als ze luidruchtige ruzie aan het maken waren dan wist ik al weer hoe laat het was. En ja hoor, nadat het dan na de ruzie 10 minuten stil was zwaaide bij mij boven de eetkamertafel de hanglamp weer heen-en-weer om het goed te maken.kwebbel schreef: lolde onze niet, hij dacht dat ons bed kraakte
hij zei het ook de volgende morgen. Ik wimpelde hem af met: "Moet je je oren maar van de muur af halen"
(gehorig hierzo die huizen
)
'Hert en zwijn niet ontwijken'
AMSTERDAM - Automobilisten moeten zwijnen en herten niet ontwijken, maar remmen en botsen. Dat adviseert de ANWB woensdag op basis van onderzoek van de Duitse zusterorganisatie Adac. Uitwijken zou veel meer gevaar opleveren voor inzittenden dan botsen.
ANP
De proef van Adac heeft volgens een ANWB-woordvoerder aangetoond dat autoruiten intact blijven bij een botsing met een overstekend hert. "Het hert komt niet binnenzeilen."
Op het laatste moment uitwijken, brengt volgens de ANWB het risico mee te botsen op een tegenligger of een auto die naast je rijdt. Ook de kans tegen een boom aan te rijden is aanzienlijk, zegt de woordvoerder.
Doorrijden
De ANWB benadrukt dat een mensenleven meer waard is dan een dierenleven. "De mentaliteit moet zijn: remmen en doorrijden."
Veilig Verkeer Nederland adviseert automobilisten hun snelheid op 80 kilometerwegen waar wild oversteekt, aan te passen naar 60 kilometer per uur.
(c) Novum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten